رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم توجه به شهرهای گردشگری و صنعتی در کشور

16:26 - 09 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۷۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان از قطب‌های گردشگری و صنعتی کشور است و غنی‌ترین معادن طلا و آهن را در خود جای داده است، اما با تمام این تفاسیر به این شهر توجه چندانی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد سید مهدی فرشادان در صحن علنی امروز ۹ بهمن مجلس شوراء اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: کردستان حدود ۸ درصد آب‌های کشور را در خود جای داده است، اما متاسفانه برخی از روستا‌ها با تانکر آب آشامیدنی خود را تامین می‌کنند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه کرد‌ها و اعضای مجمع نمایندگان کردستان توسعه اقتصادی در تمام حوزه‌ها و مناطق است؛ اقتصاد کردستان شرایط مساعدی ندارد و عقب ماندگی در تمام زوایای کشاورزی، تولید، راه و آب وجود دارد و مسئولان نمی‌خواهند آن را ببینند.

وی خاطر نشان کرد: همه مسئولان بدانند که کردستان به همان اندازه که به قطب تولید گندم، دامپروری و توت فرهنگی معروف است، به همان اندازه می‌تواند قطب گردشگری و صنعتی کشور باشد، زیرا غنی‌ترین معادن طلا و آهن در کردستان وجود دارد که باید در نگهداری این منابع خدادادی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *