رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سه کتاب جدید در حوزه پزشکی و سلامت به بازار می‌آید

16:00 - 08 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۲۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مدیر مسئول انتشارات تیمورز‌اده گفت: سه کتاب جدید با عنوان «حمایت روانی اجتماعی در بلایا»، «مروری سریع بر تشخیص‌های افتراقی» و «بیماری‌های عفونی در یک صفحه» منتشر می‌شود.

سه کتاب جدید در حوزه پزشکی و سلامت به بازار می‌آیدفرهاد تیمور‌زاده مدیر مسئول انتشارات تیمورز‌اده در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تا هفته آینده کتابی با عنوان «حمایت روانی اجتماعی در بلایا» منتشر می‌شود که از معدود آثار تولید فکر ایرانی است و به قلم احمدعلی نوربالا نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های انتشارات تیمورز‌اده در حوزه پزشکی است و بیشتر شامل ترجمه و تالیف منابع آمریکایی می‌شود، تصریح کرد: ایران جزو کشور‌های حادثه‌خیز است و بلایایی، چون سیل و زلزله در آن، زیاد روی می‌دهد بنابراین نیاز به حمایت روانی فردی، اجتماعی و خانوادگی وجود دارد و بر همین اساس هم احمدعلی نوربالا کتاب «حمایت روانی اجتماعی در بلایا» را به نگارش در آورده است.

مدیر مسئول انتشارات تیمورز‌اده اظهار کرد: «حمایت روانی اجتماعی در بلایا» کتابی کم حجم با سرفصل‌های خوبی است که برای استفاده عموم (روانشناسان، روان‌پزشکان، مردم و مسئولان) است، با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه به بازار می‌آید.

وی ادامه داد: در حوزه پزشکی دانشگاهی نیز کتابی در دست چاپ داریم که «مروری سریع بر تشخیص‌های افتراقی» برای پزشکان عمومی است. این کتاب ۲۱۶ صفحه با قطع پالتویی با چاپ دو رنگ بهای ۳۹ هزار تومان منتشر می‌شود.

تیمورزاده افزود: همچنین از سری اطلس‌های پایه، کتابی عمومی با عنوان «اطلس پایه فیزیک شیمی» را در دست داریم که تمام رنگی است و با کاغذ تحریر برای گروه سنی نوجوان و جوان به بازار می‌آید.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از کتاب‌هایی که به زودی منتشر می‌شود «بیماری‌های عفونی در یک صفحه» نام دارد که مطالعه آن برای دانشجویان و پزشکان مفید خواهد بود. در این کتاب ۱۲۰ بیماری عفونی در قالب ۳۲۰ صفحه بررسی می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات تیمورزاده از انتشار سالنامه سلامت که بیست و چهار سال از انتشارش می‌گذرد تا دو هفته آینده خبرداد و گفت: این کتاب که سررسید روزانه با زیرنویس مطالب پزشکی به شمار می‌رود، حاوی مطالبی فشرده در حوزه سلامت است. در هر صفحه این کتاب، نکات پزشکی در قالب ۱۵۰ کلمه مطرح می‌شود. ضمن اینکه در انتهای این کتاب اطلاعاتی درباره مراکز پزشکی، دارویی و درمانی کشور چاپ می‌شود، لیست به روز شده دارو‌های ژنریک هم ویژه پزشکان منتشر خواهد شد.

وی افزود: این کتاب سالنامه همچون دیگر کتاب سالنامه‌ها، اطلاعاتی درباره موضوعاتی، چون اوقات شرعی را نیز داراست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *