بنتو: عملکردمان نسبت به بازی قبل خوب نبود/ مرتکب اشتباهاتی مقابل بحرین شدیم

21:13 - 02 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۷۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از عملکرد شاگردانش برابر بحرین خیلی راضی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پائولو بنتو که شاگردانش عصر امروز (سه‌شنبه) با برتری ۲ بر یک مقابل بحرین جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را کسب کردند، پس از این بازی گفت: بحرین دفاعی بازی می‌کرد و توپ‌های بلند را از آن خود می‌کرد، از این‌رو از بازیکنانم خواستم تا روی تصاحب توپ‌های دوم تمرکز کنند. پس از اینکه در نتیجه یک بر صفر پیش بودیم به دنبال رسیدن به گل دوم بودیم، اما موفق به این کار نشدیم و در ادامه هم گل تساوی را دریافت کردیم.

وی در خصوص وقت تلف کردن دروازه‌بان بحرین نیز اظهار داشت: به بازیکنانم گفته بودم که وقتی به هر دلیلی زمین می‌خورند، وقت را هدر ندهند و سریع به بازی ادامه دهند. تماشاگران برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند نه چیز دیگری. به هر حال ما به نوبه خودمان سعی می‌کنیم در کنار ارائه یک بازی تماشایی به پیروزی برسیم. برایم سخت است که بخواهم بگویم حریف‌مان برای وقت تلف کردن به زمین آمده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تصریح کرد: عملکردمان نسبت به بازی قبل خوب نبود و به طور مداوم مرتکب اشتباهاتی شدیم. ما ارتباط خوبی بین خطوط برقرار نکردیم. به هر حال با آرامش خودمان را برای بازی بعدی آماده خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *