8:02
05 آذر 1404
کد خبر: ۴۸۶۸۷۴۵

تب و تاب بلک‌فرایدی در ایران؛ فروش بیشتر یا فریب مشتری؟

تب و تاب بلک‌فرایدی در ایران؛ فروش بیشتر یا فریب مشتری؟
تبلیغات گسترده بلک‌فرایدی مشتریان را به خرید‌های هیجانی سوق داده در حالی که کارشناسان معتقدند این الگو در کشور‌های توسعه‌یافته با نظارت دقیق و تخفیف‌های واقعی اجرا می‌شود اما در ایران نبود سازوکار‌های نظارتی تخفیف‌های غیرواقعی را رواج داده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *