مدارس کدام استان ها فردا یکشنبه تعطیل است

22:21 - 29 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۷۶۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
به دلیل برودت هوا مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۳۰ بهمن ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، به دلیل برودت هوا مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۳۰ بهمن ماه تعطیل است که به شرح زیر می‌باشد:

تعطیلی مدارس کدکن و جلگه رخ

با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، فردا یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در مناطق کدکن و جلگه رخ در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

مدارس همدان در نوبت صبح فردا یکشنبه تعطیل شد

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی۱و۲ شهر همدان، بهار و لالجین، کبودراهنگ و گل‌تپه، فامنین و قهاوند، رزن، قروه درجه، سردرود و اسدآباد در نوبت صبح روز یکشنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

تعطیلی تعدادی از مدارس گلستان در روز یکشنبه۳۰ دی ماه

در پی بارش برف و برودت هوا و یخبندان و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا یکشنبه۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می‌گردد:
شهرستان آزادشهر: مدارس بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره‌های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستا‌های سوسرا و سه راه محمد حسین.
در شهرستان آزادشهر، دانش آموزانی که از روستا‌های بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می‌نمایند نیز فردا تعطیل می‌باشند.
شهرستان مراوه تپه: کلیه مدارس بخش گلیداغ در تمامی دوره‌های تحصیلی و فقط در نوبت صبح به جز مجتمع شبانه روزی عرب قاری حاجی (دبیرستان‌های محمد رسول الله (ص)، شهید بهزادی و مرحوم ممی زاده)
شهرستان گرگان:روستای زیارت فقط دوره ابتدایی و در نوبت صبح.
شهرستان رامیان: مدارس روستا‌های ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در کلیه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر.
شهرستان گالیکش: مدارس روستا‌های قوشه چشمه، کندسکو، سیجان، پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ، در دوره ابتدایی و در نوبت صبح.
شهرستان علی آباد کتول: کلیه مدارس دهنه زرین گل در دوره ابتدایی تعطیل خواهند بود.

تمامی مدارس هزارجریب گلوگاه فردا یکشنبه تعطیل است

بارش برف زمستانه که از عصر پنجشنبه در استان مازندران آغاز شد و تا عصر روز جمعه ادامه داشت، نه تنها برخی از محور‌های شریانی استان را مسدود کرد، بلکه برای امروز (شنبه) منجر به تعطیلی اغلب مدارس مناطق کوهستانی در هر ۲ نوبت صبح و عصر شد.
آموزش و پرورش استان مازندران با اعلام اینکه هیچگونه مشکلی در تامین سوخت سامانه‌های گرمایشی مدارس وجود ندارد، علت تعطیلی مدارس را یخبندان و جلوگیری از آسیب به دانش آموزان اعلام کرد.
امروز شنبه تمامی مدارس در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مناطق کجور نوشهر و بلده شهرستان نور در غرب، دودانگه و چهاردانگه در مرکز و بخش یانه سر بهشهر و هزارجریب شهرستان گلوگاه در هر ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل بود.
اما با وجود پایان یافتن بارش‌ها در استان، آموزش و پرورش امروز نیز با انتشار اطلاعیه ای، مدارس بخش هزار جریب شهرستان گلوگاه را به علت نشست سنگین برف و یخبندان برای روز یکشنبه در هر ۲ نوبت تعطیل اعلام کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *