مدیرکل هماهنگی امور استانهای معاونت اول قوه قضاییه به ۱۸ فقره درخواست مردمی در اداره کل ارتباطات مردمی رسیدگی کرد
در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه که کلیه مسئولان و مقامات قضایی به تکریم مردم و استماع مسائل و مشکلات آنها و رفع این مسائل و مشکلات در چارچوب موازین قانونی، اهتمام داشته باشند و مبادا مسئولی در مرجعی قضایی، به حرفی که مردم دارند و یا مرقومهای که ارائه میدهند، بیاعتنایی کند، یدالله موحد؛ مدیرکل هماهنگی امور استانهای معاونت اول قوه قضاییه و سید علیاصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواستهای حقوقی و قضایی ۱۸ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کرده و جهت رفع مشکلات آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.
یدالله موحد، مدیرکل هماهنگی امور استانهای معاونت اول قوه قضاییه، با حضور در این اداره کل به ۱۸ فقره درخواست مردمی به صورت حضوری رسیدگی و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات آن ها را صادر کرد.
موحد در حاشیه این نشست که با هدف تقویت ارتباط میان مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار کرد: توفیق آن را داشتیم که در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با جمعی از شهروندان دیدار کنیم و ضمن بررسی ۱۸ فقره پرونده، از جمله ۶ پرونده کثیرالشاکی، تصمیمات لازم اتخاذ و دستورات مکتوب برای حل مشکلات آنان صادر شد.
وی با تأکید بر اهمیت نقش اداره کل ارتباطات مردمی در ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسئولان افزود: این اداره کل باید با دقت و جدیت به درخواستهای شهروندان رسیدگی کند. هیچ مشکلی نباید بدون پیگیری باقی بماند و تمامی دستگاههای اجرایی موظفند در کوتاهترین زمان ممکن به دغدغههای مردم پاسخ دهند.
در جریان این بازدید، مدیرکل هماهنگی امور استانهای معاونت اول قوه قضاییه همچنین با رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، دیدار و درباره روند برگزاری ملاقاتهای مردمی و راهکارهای ارتقای خدمات به مراجعان گفتوگو کرد.
رفاهی در این نشست با تشریح اقدامات انجامشده در حوزه پذیرش و پیگیری مطالبات مردمی گفت:با استفاده از ظرفیتهای تخصصی و سامانههای هوشمند، تلاش داریم روند رسیدگی به درخواستهای مردمی را به شکل مؤثر و نتیجهبخش دنبال کنیم.
در پایان، دو طرف بر تداوم همکاریها و تعاملات مشترک در جهت بهبود فرآیندهای ملاقات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دستگاه قضایی تأکید کردند.
انتهای پیام/

