شهردار تهران از قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد

15:01 - 29 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۶۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شهردار تهران عصر روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه با حضور در جمع دو هزار نفری پرسنل و خانواده‌های سازمان بهشت زهرا (س) در برج میلاد تهران، از «صفر آزادی نژاد» قدیمی‌ترین تطهیرکننده تهران تجلیل کرد.

به گزارش گروه جامعه پیروز حناچی به همراه خانواده با حضور در گردهمایی بزرگ خانوادگی ۲۰۰۰ نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در برج میلاد تهران، با هدف تکریم پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا (س) از صفر آزادی نژاد قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد.

شهردار تهران طی سخنانی ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و خانواده‌های آنان گفت: طبق آمار و ارقام و براساس نظرسنجی‌های موجود میزان رضایت شهروندان از خدمات بهشت زهرا (س) سطح بالایی دارد و این نشان می‌دهد که سازمان بهشت زهرا (س) کارش را خوب انجام می‌دهد.

حناچی تصریح کرد: خدمات معنوی و خداپسندانه‌ای که شما پرسنل زحمتکش در شرایط سخت به شهروندان و مراجعین داغدار ارائه می‌کنید و باعث تسلی روح و روان افراد داغ دیده می‌شوید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

صفر آزادی نژاد به عنوان قدیمی‌ترین تطهیر کننده شهر تهران و سازمان بهشت زهرا (س) است که پیکر مطهر بسیاری از شهدای گرانقدر از جمله شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز، شهید رجایی، شهید پلارک، شهید چمران و بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تعداد بسیار از اموات مسلمین را در طی ۳۵ سال خدمت تطهیر کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *