مدیری، عطاران و دو مسیر متفاوت در طنز و تلویزیون ایران

7:23 - 14 آبان 1404
کد خبر: ۴۸۶۵۲۳۴
مدیری، عطاران و دو مسیر متفاوت در طنز و تلویزیون ایران
بازگشت به خاطرات جمعی و احیای برندهای قدیمی تلویزیون این روزها به یکی از سیاست‌های اصلی صداوسیما بدل شده است. مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در سخنان اخیر خود تأکید کرده که هدف این جریان بازآفرینی سبک زندگی خانوادگی دهه‌های ۶۰.۷۰ و ۸۰ در قالبی متناسب با فضای امروز جامعه است. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *