معاون سازمان ثبت: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین شاخص موفقیت سازمان ثبت اسناد است

8:53 - 11 آبان 1404
کد خبر: ۴۸۶۴۶۴۲
معاون سازمان ثبت: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین شاخص موفقیت سازمان ثبت اسناد است
معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تأکید بر ارتقای سطح مدیریتی، افزایش بهره‌وری و هوشمندسازی خدمات، رضایت‌مندی مردم را اصلی‌ترین معیار ارزیابی عملکرد سازمان دانست و بر ضرورت آموزش مستمر و جانشین‌پروری در واحد‌های ثبتی تأکید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *