نباید نگران استرالیا، ژاپن یا کره جنوبی باشیم چون قهرمانی شهرام و بهرام ندارد!/ مقابل عراق پیروز می‌شدیم قدرت خود را به رخ می‌کشیدیم

11:34 - 28 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۳۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: نباید نگران استرالیا، ژاپن یا کره‌جنوبی باشیم چون برای قهرمانی و طلا گرفتن شهرام و بهرام ندارد و باید همه تیم‌ها را شکست دهیم.

محمد بنا در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و بازی مقابل عراق اظهارداشت: من عاشق ایران هستم و دوست دارم کشورم همیشه اول باشد. کی‌روش نقاط ضعف تیم ملی را شناخته و به نظرم بازی سختی مقابل عراق داشتیم. ایران دنبال اول شدن در گروه بود و به هدفش هم رسید، ولی فکر می‌کنم شاگردان کی‌روش کمی با استرس بازی کردند.

وی افزود: خداراشکر که تیم اول گروه شدیم، اگر عراق را هم می‌بردیم باز هم در گروه تغییری ایجاد نمی‌شد، اما به هر حال اگر پیروز می‌شدیم قدرت خود را به رخ می‌کشیدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران تصریح کرد: نباید نگران استرالیا، ژاپن یا تیم‌های دیگر باشیم، چون به نظرم برای قهرمانی و طلا گرفتن شهرام و بهرام ندارد و باید همه تیم‌ها را شکست دهیم. تیم ملی عراق هم خیلی خوب بود و تیم دونده‌ای بود. تعجب می‌کنم از تیم ملی کشوری که سال‌ها در جنگ بوده ولی توانسته قهرمان جام ملت‌ها شود و نتایج قابل قبولی بگیرد. آنها از نظر روحی هم خیلی خوب بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *