تعدادی از شهدای امروز سانحه هواپیما، داوطلبانی بودند که در جمع مدافعان حرم حضور داشتند/ اگر سردار سلیمانی بیش از من بخاطر از دست دادن این عزیزان ناراحت نباشند، قطعا کمتر ناراحت نیستند

19:14 - 24 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۳۵۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: من در ابتدا به همرزمانم در نیروی هوایی ارتش که امروز در حادثه‌ای به شهادت رسیدند ادای احترام می‌کنم؛ مردان بزرگی که بخشی از آن‌ها از یادگاران دفاع مقدس بودند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: من در ابتدا به همرزمانم در نیروی هوایی ارتش که امروز در حادثه‌ای به شهادت رسیدند ادای احترام می‌کنم؛ مردان بزرگی که بخشی از آن‌ها از یادگاران دفاع مقدس بودند و تعدادی از آن‌ها داوطلبانی بودند که در جمع مدافعان حرم حضور داشتند؛ در حال حاضر سردار سلیمانی اگر بیش از من بخاطر از دست دادن این عزیزان ناراحت نباشند، قطعا کمتر ناراحت نیستند.

وی با بیان اینکه حالِ نیرو‌های مسلح، همواره حال ِ «شب حمله‌ای» است، افزود: «چو فردا شود فکر فردا کنیم» در قاموس نظامی‌گری، هیچ معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: نیرو‌های مسلح با توجه به نوع ماموریتی دارند و آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، در یک سطح فوق‌العاده از احساس مسئولیت نسبت به کشور برخوردار هستند.

امیر موسوی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح اصلا برای سودجویی استخدام نمی‌شوند، گفت: در فلسفه استخدام نیرو‌های مسلح، اصلا سود و منفعت جایی ندارد؛ نیرو‌های مسلح هر چه بیشتر کار کنند، بهتر می‌توانند بجنگند و برای کشور افتخار بیافرینند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح از اولین روز آموزش به کار تیمی و گروهی عادت می‌کنند، گفت: تجربه ثابت کرده که کار گروهی ثمرات بسیار بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح با همه وجود گوش‌به فرمان فرمانده خود هستند، افزود: نیرو‌های مسلح همه تدابیر حضرت آقا را به عنوان فرمان و دستور تلقی می‌کنند نه موعظه و سخنرانی.

امیر موسوی ادامه داد: جدی گرفتن دشمن، انگیزه برای ناکامی دشمن و تعصب به نام ایران، از دیگر ویژگی‌های مدیریت جهادی در نیرو‌های مسلح است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن و مدیریت جهادی بر هم منطبق هستند، گفت: دنیا دست به دست هم داد تا محور مقاومت را ناکام کنند، اما خودشان ناکام شدند و ان‌شاالله یک بار دیگر دشمن را به یاری ملت بزرگ ناکام خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *