رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماموریت ناتمام مردم‌یاری و آموزشی/ پاسخ موشکی ایران به غرب/ کاهش نرخ ارز در هفته‌های آتی/ تغییرات در طرح «عفاف و حجاب»/ موضوع دیگری فراتر از برجام با اروپا مطرح نیست

17:59 - 24 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۲۷۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «پاسخ ایران به آمریکا» تا «کاهش نرخ ارز در هفته‌های آتی» و «وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی هواپیمای سانحه‌دیده ».
روحانی اهداف سفر خود به استان گلستان را تشریح کرد/  تشکیل کمیته لایروبی اروندرود میان تهران و بغداد/ کمیسیون عمران از محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای باری ۷۰۷ بازدید می‌کندبه گزارش گروه سیاسی ، امروز در صفحه سیاسی اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «پاسخ ایران به آمریکا» تا «کاهش نرخ ارز در هفته‌های آتی » و «وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی هواپیمای سانحه‌دیده ».
 

 سخنگوی وزارت خارجه درباره برنامه ایران برای پرتاب موشک ماهواره‌بر و ادعای غربی‌ها» گفت: اظهار نظر پمپئو و مقامات فرانسوی موضع‌گیری غلطی است. ایران طبق موازین بین المللی حق استفاده از تکنولوژی‌های برای توسعه کشور را دارد و اقدامات ما در این جارچوب است و در این مسیر معطل نظر دیگران نخواهیم ماند.

اولین‌های نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس را بشناسید/ از پرتاب اولین بمب تا سرنگونی نخستین جنگنده متجاوز
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام کمبود‌ها و محرومیت‌هایی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همراهش بود، توانست در ۸ سال دفاع مقدس با رشادت فراوان و جسارت مثال‌زدنی، در چندین مرحله ورق جنگ را به سود ملت ما برگرداند.

اروپایی‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند
 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اروپایی‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند، گفت: بین اروپاییان برای اجازه تشکیل ساختمان «اس پی وی» در کشورشان اختلاف نظر وجود دارد و هیچ کشوری حاضر نیست که مسئولیت این کار را بپذیرد و این روند فقط نوعی اتلاف وقت برای ایران است.

کاهش نرخ ارز در هفته‌های آتی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد/ افزایش قیمت ارز ارتباطی با واقعیت‌های اقتصادی کشور نداشت
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کاهش نرخ ارز در هفته‌های آتی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: نرخ دلار تا پایان سال جاری حداکثر باید ۵۰ درصد بالاتر از نرخ ارز ترجیحی شود و این عدد نباید از آن ۵۰ درصد بیشتر شود.

دستورالعمل طرز تهیه و تدوین،اجرا و تفریغ بودجه شهرداری به استانداران ابلاغ شد
 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل طرز تهیه و تدوین، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران به منظور اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

روحانی اهداف سفر خود به استان گلستان را تشریح کرد
رئیس جمهور گفت: در سفر دو روزه به استان گلستان موضوعات مد نظر مردم این استان را خواهیم شنید و نسبت به آنچه که در سفر گذشته به این استان وعده داده بودیم و مسائلی که باید تکمیل شود اقدام می‌کنیم.

روابط عمومی ارتش: وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی هواپیمای سانحه‌دیده در دست بررسی است
 روابط عمومی ارتش اعلام کرد: یک فروند هواپیمای ۷۰۷ حامل گوشت، صبح امروز در فرودگاه فتح استان البرز دچار حادثه شد.

مواضع مشابهی با عراق پیرامون موضوعات منطقه‌ای داریم/ روحانی اسفند به عراق سفر می‌کند/ تشکیل کمیته لایروبی اروندرود میان تهران و بغداد
وزیر امور خارجه گفت: توافق شد، سفر آقای روحانی به دعوت رئیس‌جمهور و نخست وزیر عراق در اسفند ماه انجام شود و این موضوع نهایی شد.

تغییرات در طرح «عفاف و حجاب»/ طرح «تعالی جمعیت و خانواده» اصلاح می‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:ضمانت اجرایی لازم برای طرح «عفاف و حجاب» در این کمیسیون تعریف شد.

هواپیمای سانحه دیده در فرودگاه فتح البرز متعلق به «نیروی هوایی ارتش» بود
سخنگوی ارتش گفت: هواپیمای سانحه دیده که برای حمل گوشت در طرح مردم‌یاری و کمک به اقتصاد کشورمان فعالیت می‌کرد متعلق به نیروی هوایی ارتش بود.

«ماهواره پیام» با ماهواره‌بر ساخت دانشمندان ایرانی به زودی در ۶۰۰ کیلومتری مدار زمین قرار می‌گیرد
رئیس‌جمهور تصریح کرد: گلستان باید به عنوان استان وحدت اقوام و مذاهب نام گیرد همان استان بزرگی که در راه دفاع از کشور نزدیک به ۴ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۲ شهید مربوط به شهرستان گنبد هستند.

کشور‌های حامی تروریست‌ها هیچ‌گاه دوستان خوبی برای ایران و سوریه نخواهند بود
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آن دسته از کشور‌هایی که با داعش و تروریست‌ها همراه بوده‌اند، هیچگاه نمی‌توانند برای ایران و سوریه دوستان خوبی باشند.

دیدار ۷ میلیون ایرانی و عراقی در سال از کشور‌های یکدیگر، یک ملاک برجسته در نزدیکی دو ملت است
وزیر امور خارجه، ظهر امروز با« محمد حلبوسی» رئیس مجلس عراق در بغداد دیدار کرد.

دیدار ظریف با جمعی از شخصیت‌ها و نمایندگان اقلیت‌های دینی عراقی
وزیر امور خارجه صبح امروز با جمعی از شخصیت‌ها و نمایندگان اقلیت‌های دینی عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بکارگیری سربازان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان
 رئیس قرارگاه مهارت‌افزایی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور درباره بکارگیری سربازان نخبه گفت: این افراد می‌توانند طبق این چهارچوب، دوران خدمت سربازی خود را در شرکت‌های دانش‌بنیان سپری کنند.

کمیسیون عمران از محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای باری ۷۰۷ بازدید می‌کند
 رئیس کمیسیون عمران مجلس از بازدید کمیته‌ای از این کمیسیون از محل وقوع حادثه سقوط بوئینگ ۷۰۷ خبر داد.

دولت مکلف شد در سال ۹۸ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس گفت: دولت مکلف شد تا در سال ۹۸ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.

موفقیت دفاع مقدس به دلیل تبعیت از ولایت بود
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبعیت از ولایت را عامل موفقیت ایران در جنگ تحمیلی دانست و گفت: جوانان ما در دفاع مقدس هیچ‌گاه از دشمن نترسیدند و به تکلیف خود عمل کردند.

هیچ موضوع دیگری فراتر از مسائل برجام با اروپا مطرح نشده است
سخنگوی وزارت خارجه گفت: با توجه به نگاه سیاسی اروپا در مورد برجام، بحث ما با آنها صرفا در مورد ساز و کار مالی بود و هیچ موضوع دیگری نمی تواند به برجام و مکانیسم مالی وارد شود.

شهادت ۱۳ نفر از کارکنان نیروی هوایی در سانحه هواپیمای ۷۰۷ + اسامی شهدای حادثه
اسامی ۱۳ نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش که در حادثه صبح امروز هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ به فیض شهادت نایل آمدند، اعلام شد.

هیچ موضوع دیگری فراتر از مسائل برجام با اروپا مطرح نشده است
سخنگوی وزارت خارجه گفت: با توجه به نگاه سیاسی اروپا در مورد برجام، بحث ما با آنها صرفا در مورد ساز و کار مالی بود و هیچ موضوع دیگری نمی تواند به برجام و مکانیسم مالی وارد شود.

مأموریت هواپیمای حادثه‌دیده امروز علاوه بر «مردم یاری»، آموزشی هم بود/ هواپیما به هیچ عنوان اجاره‌ای نبود
سخنگوی ارتش گفت: در مأموریت «هواپیمای حادثه‌دیده» امروز در فاصله رفت و برگشت مأموریت آموزشی برای خلبانان و مجموعه تیم پروازی صورت گرفته است. در نتیجه این مأموریت علاوه بر مأموریت مردم یاری، مأموریت آموزشی نیز بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *