ماموریت ویژه به دادستانی فردیس در جهت بررسی علت حادثه/ دادستان مرکز استان البرز: دستورات لازم برای تسریع در رسیدگی به وضعیت مجروحان صادر شد

11:56 - 24 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۱۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ماموریت ویژه به دادستانی شهرستان فردیس در راستای تسریع در رسیدگی و بررسی علت حادثه خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به سقوط هواپیما در فرودگاه فتح بیان کرد: یکی از معاونان خود را همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مامور کردیم تا ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: این افراد برای تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه و نظارت بر اموال موجود در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: علاوه بر موارد گفته شده این افراد ماموریت دارند تا دستورات مقتضی را در خصوص بررسی علت حادثه و تسریع در رسیدگی به وضعیت مجروحان صادر کنند.

به گزارش میزان، صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ حامل گوشت در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد، رییس اورژانس کشور از کشف هفت پیکر متعلق به سرنشینان هواپیمای بوئینگ ۷۰۷خبر داده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *