دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگیهای لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، اصغر مرادی دادیار دادسرای دیوانعالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با بررسی پروندههای ۹ نفر از مراجعه کنندگان، دستورات قضایی و حقوقی متناسب برای رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
مرادی دادیار دادسرای دیوانعالی کشور درباره برگزاری جلسه ملاقات مردمی، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حفظ کرامت و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع به واحدهای قضایی و نهادهای وابسته به قوه قضاییه حسب الامر ابلاغی که به بنده شده بود امروز در محل برگزاری ملاقاتهای مردمی در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضییه حاضر و اقدامات و تصمیماتی درخصوص چند پرونده اتخاذ شد.
وی افزود: در ملاقات مردمی امروز برررسی چندین پرونده کثیرالشاکی (از جمله: پرونده صنعت بازیافت و پردازش مواد ضایعات پلاستیک، پدونده جعل و کلاهبرداری شهرستان مشهد، پرونده کلاهبرداری شهرستان نورآباد ممسنی، پرونده فروشگاه آمازون، پرونده کلاهبرداری کلان خودرو، پرونده پروژه میلاد قائم شهرداری منطقه ۱۸ تهران، پرونده تجارت شایان تجارت امین، پرونده تعاونی مسکن مناطق آموزش و پرورش کرج) که پیگیریهای لازم توسط مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه قبلأ صورت گرفته بود انجام شد. امروز نیز با تعدادی از نمایندگان گروهها حضورا ملاقات انجام و اظهاراتشان استماع و تصمیمات و دستورات لازم صادر شد.
دادیار دادسرای دیوانعالی کشور بیان کرد: علاوه بر این چند مراجعهکننده دیگر جرایمی از قبیل مواد مخدر و درخواست عفو و بخشش داشتند و یا گزارشاتی در خصوص تخلفات قضایی داشتند که تصمیماتی اتخاذ و با مراجع ذیصلاح مکاتباتی در خصوص رسیدگی به آنها صورت گرفت.
انتهای پیام/

