خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد
مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت مدیره بانک سپه، ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار میشود.
پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب بهصورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاههای خودپرداز امکانپذیر شد.
عضو هیئت مدیره بانک سپه تصریح کرد: با تلاش شبانهروزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت میکنند، واریز شود و وقفهای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.
پرتوافکنان ادامه داد: همزمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمترسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.
وی درباره راهاندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاههای POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای IPG رسیدهایم.
پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانههای تسهیلاتی و اعتباری نیز بهزودی از سر گرفته میشود و تمامی این اقدامات از طریق رسانههای جمعی به مشتریان اطلاعرسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

