لزوم همکاری در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام

12:38 - 21 دی 1397
کد خبر: ۴۸۴۲۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حقیقی استاندار زنجان با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان با حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

لزوم همکاری در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی و اتمام پروژه‌های نیمه تمامبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ حقیقی استاندار زنجان با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان با حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.


وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در دادگستری استان زنجان گفت: با شناختی که بنده از روحیه جهادی و اقدامات ارزشمند شما در پیگیری امورات و ارائه خدمات مثبت در سطوح مختلف دارم امیدواریم با این رویکرد گام‌های موثری برای توسعه با همکاری همدیگر داشته باشیم.


استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ شأن و جایگاه دستگاه‌ها امری ضروری است و ما هم وظیفه خود می‌دانیم از دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضایی برای ارائه خدمات بهتر و در شأن مردم استان حمایت کنیم.


حقیقی حمایت از واحد‌های تولیدی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را جهت توسعه و در راستای ایجاد اشتغال از برنامه‌های جدی استانداری برشمرد و افزود: اتمام به هنگام این پروژه هادر توسعه اقتصادی استان بسیار اثرگذار است.


عالی‌ترین مقام اجرایی استان زنجان با اشاره به سفر‌های استانی و بازدید‌های سرزده از دستگاه‌ها و سطح شهر اظهار کرد: این اقدامات نه تنها هزینه نداشته بلکه آثار و نتایج بسیار خوبی در استان داشته و امیدواریم با تعامل و همکاری همه مدیران خصوصا شورای تأمین بتوانیم بستر‌های خوبی برای پیشرفت و امنیت استان فراهم کنیم.

در این دیدار رییس کل دادگستری استان زنجان نیز ضمن عرض خیر مقدم به استاندار و تشکر از حضور در دادگستری زنجان، از فعالیت، اقدامات و پیگیری‌های بسیار خوب وی در رفع موانع و ایجاد بستر‌های خدمتی تقدیر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *