به‌دلیل بیماری قلبی استعفا کردم/ مشکلات فعلی باشگاه استرس من را بیشتر می‌کرد

11:20 - 19 دی 1397
کد خبر: ۴۸۳۶۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمداسد مسجدی، سرپرست مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به‌دلیل بیماری قلبی هم از سرپرستی باشگاه و هم حضور در هیئت مدیره آن استعفا کردم.

محمداسد مسجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دلیل استعفای خود از سرپرستی باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: من به دلیل بیماری قلبی و عروقی از سمت خود استعفا کردم و پزشکان به من گفتند به هیچ وجه استرس و فشار عصبی برای من خوب نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که یعنی این استعفا ربطی به مشکلات شدید مالی باشگاه و خطر سقوط این تیم به لیگ یک توسط فیفا به دلیل پرداخت نشدن قسط اول طلب ساکونی ندارد، تاکید کرد: باشگاه که دارای مشکلات زیادی است و این مشکلات استرس و فشار عصبی برای من دارد که همانطور که گفتم پزشکان توصیه کرده‌اند به هیچ وجه برای من خوب نیست.

سرپرست مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: قرارداد اسپانسر جدید باشگاه که یک اپراتور تلفن همراه است آماده شده و فقط امضای آن مانده که پس از پرداخت قسط اول آن توسط اسپانسر در همین ابتدای کار بلافاصله این پول به پرداخت قسط اول طلب ساکونی که هفتاد هزار دلار است اختصاص پیدا می‌کند.

مسجدی تصریح کرد: من نه تنها از سرپرستی باشگاه بلکه از حضور در هیئت مدیره باشگاه هم درخواست کناره‌گیری کردم و منتظرم تا غفوری، مدیرعامل گروه ملی فولاد در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *