برد قاطعانه عربستان مقابل کره شمالی در گام اول

19:30 - 18 دی 1397
کد خبر: ۴۸۳۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تقابل تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره شمالی در مسابقات جام ملت‌های آسیا با برتری شاگردان پیتزی پایان یافت.

نتیجه زنده/ عربستان صفر - کره شمالی صفر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در ادامه بازی‌های هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره شمالی در گروه E در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم به مصاف هم رفتند.
 
ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر است:

عربستان: محمد العویس، محمد البریک، محمد آل‌فتیل، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، حسین المقهوی، عبدالعزیر البیشی، سالم الدوسری، هتان  باهبری و فهد المولد

کره شمالی: میونگ‌گوک ری، چول‌بوم کیم، کوک‌چول جانگ، ایل‌جین ری، سونگ‌ایل آن، کیم‌سونگ جی، یونگ‌جیک ری، اون‌چول ری، کووانگ‌سونگ هان، ایل‌گوان جونگ و کوانگ‌ریونگ پاک

نیمه اول:
دقیقه یک: بازی به دستور پیتر گرین، داور استرالیایی این دیدار آغاز شد.
نتیجه زنده/ عربستان صفر - کره شمالی صفر
دقیقه ۱۳: ضربه عبدالعزیر البیشی بازیکن تیم عربستان با داخل پای چپ زده شد که به شکل خطرناکی از کنار دروازه کره شمالی به بیرون رفت.
 
دقیقه ۲۳: ارسال زمینی هافبک عربستان به شکل خطرناکی از مقابل دروازه کره شمالی عبور کرد و مدافع این تیم سراسیمه آن را به کرنر فرستاد.
 
دقیقه ۲۹: هتان باهبری هافبک عربستان با یک حرکت زیبا در گوشه محوطه جریمه و در حالی که زاویه مناسبی هم نداشت، با یک شوت زیبا دروازه کره شمالی را باز کرد.
 
دقیقه ۳۵: کووانگ‌سونگ هان بازیکن کره شمالی در حالی که هیچ بازیکنی هم در اطرافش حضور نداشت، توپ را با ضربه سر و از مقابل دروازه به آسمان زد و فرصت خوبی را برای تیمش از دست داد.
 
دقیقه ۳۷: محمد آل‌فتیل مدافع عربستان روی ارسال حسین المقهوی از سمت چپ و با یک ضربه پای راست که در حالتی نامتعادل زده شد، گل دوم را به نام خود ثبت کرد.
 
دقیقه ۴۲: ضربه سر مهاجم عربستان با عکس العمل تماشایی دروازه بان کره شمالی دفع شد تا نتیجه ۲ بر صفر بماند.
نتیجه زنده/ عربستان ۲  - کره شمالی صفر
 
دقیقه ۴۴: هان کوانگ سونگ بازیکن شماره ۷ کره شمالی به دلیل خطا بر روی حسین المقهوی کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.
 
*داور استرالیایی پایان نیمه اول را اعلام کرد. عربستان با برتری ۲ بر صفر راهی رختکن شد.
 
نیمه دوم:
 
دقیقه ۴۶: با سوت داور نیمه دوم آغاز شد.
 
دقیقه ۶۲: ضربه فنی یاسر الشهرانی بازیکن عربستان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دیرک عمودی دروازه حریف به اوت رفت.

دقیقه ۶۵: شوت زمینی مهاجم کره شمالی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه عربستان بود که الفتیل آن را با یک تکل به کرنر فرستاد تا اولین فرصت حریف از دست برود.

نتیجه زنده/ عربستان ۲  - کره شمالی صفر

دقیقه ۶۶: فهد المولد در موقعیتی تک به تک با دروازه کره شمالی توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۰: سالم الدوسری با دریافت توپ در محوطه جریمه و روی یک حرکت انفرادی با شوتی زیبا دروازه کره شمالی را برای بار سوم باز کرد.
 
دقیقه ۸۷: فهد المولد روی اشتباه مدافعان کره شمالی در درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ محکم گل چهارم به ثبت رساند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *