ثبت بیش از ۱۴۰۰ درخواست مردمی در دادگستری قزوین
حمید بابایی مسئول واحد ارتباطات مردمی دادگستری کل استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته هزارو ۴۴۷ درخواست مردمی در این دفتر ثبت شده است که یک هزار و ۳۴ مورد از آن به صورت مستقیم و حضوری توسط اشخاص میباشد که ۲۷۷ مورد از آن به صورت غیر حضوری از طریق سامانه سامع به دفتر ارتباطات مردمی رسیده است.
وی ادامه داد: ۴۱۳ مورد از کل درخواستها نیز به صورت غیر مستقیم توسط مسوولان کشوری یا استانی دریافت شده است.
مسئول واحد ارتباطات مردمی دادگستری کل استان قزوین در خصوص اقدامات صورت گرفته در پاسخگویی به این مکاتبات گفت: دستورات و مکاتبات لازم برای یک هزار ۱۹۱ درخواست صورت گرفته و به ۵۷۷ مورد از درخواستها نیز پاسخ داده شده است.
بابایی از شهروندان تقاضا کرد تا جهت تسریع در رسیدگی به درخواستها از طریق "سامانه سامع" به نشانی same.eadl.ir اقدام کنند.
مسئول واحد ارتباطات مردمی دادگستری کل استان قزوین خاطر نشان کرد: درخواستهایی از قبیل با موضوعات اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آرای، درخواست ملاقات حضوری و انتقاد به رفتار و عملکرد قضات و کارکنان را میتوان در سامانه سامع ثبت کرد.
انتهای پیام/

