احداث بازار میوه و تره بار مهرآباد جنوبی/دو برابر شدن قیمت میوه در صورت تعطیلی میادین میوه و تره بار

12:02 - 16 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۶۵۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جمع کارکنان این سازمان گفت: خدمات میادین میوه و تره بار با هیچ مجموعه خدماتی دیگری قابل قیاس نیست و اگر میادین یک روز تعطیل شوند، قیمت میوه دو برابر می‌شود.

به گزارش گروه جامعه سید سعید راد ، افزود: منابع انسانی، مهم‌ترین رکن سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است و در حفظ برند و ارتقای جایگاه هر سازمان، نیروی انسانی در صف و ستاد حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در میادین و بازار‌های میوه و تره بار در ۳۶۵ روز سال، تنها حدود ۱۰ روز تعطیل هستند و این در حالی است که دست اندرکاران میدان مرکزی میوه و تره بار، تقریباً هر ۳۶۵ شب سال فعال هستند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود، باید کالارسانی به میادین و بازار‌ها ساعت به ساعت انجام شود تا هیچ غرفه و قفسه‌ای حتی برای یک ساعت خالی نماند.
راد با بیان اینکه در سازمان مدیریت میادین، شفافیت حرف اول را می‌زند و در این سازمان هیچ چیز پنهانی وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی ساز و کار‌های مالی و قرارداد‌های این سازمان باید شفاف باشد و می‌بایست به سمت و سویی حرکت کنیم که کشاورز و تولیدکننده واقعی، امکان عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خود را در میادین میوه و تره بار داشته باشد.

وی با اعلام اینکه با وجود محدودیت منابع با استفاده از استاندارد‌های روز و بهره گیری از فضا‌های مناسب، نمی‌گذاریم خدشه‌ای به توسعه هدفمند میادین میوه و تره بار وارد شود، گفت: در این راستا و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، احداث بازار میوه و تره بار در مهرآباد جنوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبار و جایگاه این سازمان را نزد افکار عمومی و رسانه‌های جمعی و نیز در داخل و خارج از مجموعه شهرداری تهران روز به روز ارتقاء دهیم، خاطرنشان کرد: اگر سازمان مدیریت میادین، تنها ۵ درصد در سبد اقتصادی خانواده‌ها موثر باشد نیز این سازمان مسئولیت خود را به خوبی انجام خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *