تاکتیک عسکری برای پر کردن جای خالی باتجربه‌ها/ چند تکواندوکار وزن خود را تغییر می‌دهند

11:39 - 16 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو قصد دارد با تغییر وزن چند ملی‌پوش به ترکیب ایده آل خود برای رقابت‌های جهانی انگلیس دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، لیست تیم ملی تکواندو در حالی اعلام شد که در برخی اوزان ۲ یا ۳ تکواندوکار سطح بالا حضور دارند اما در یکی، دو وزن شرایط متفاوتی حاکم است و حتی نفر اول هم سطح فنی چندان بالایی ندارد.

با توجه به این موضوع این احتمال وجود دارد که با تصمیم کادر فنی، چند تکواندوکار برای حضور در رقابت‌های جهانی انگلیس وزن خود را تغییر دهند تا به این ترتیب فریبرز عسکری از تمام مهره‌های خود در ترکیب استفاده کند.

طبق شنیده‌ها در صورتی که مصدومیت امیر محمد بخشی برطرف شود و بتواند در انتخابی نهایی وزن ۴ بازی کند، میرهاشم حسینی یک وزن بالا می‌آید تا در وزن ۵ شانس خود را امتحان کند.

همچنین سعید رجبی که در وزن هشت رقیب سرسختی به نام سجاد مردانی را پیش رو دارد، به احتمال فراوان یک وزن پایینتر می‌آید و در وزن هفت پا می‌زند.

با توجه به عدم حضور فرزان عاشورزاده در لیست و همچنین وضعیت نامعلوم مهدی خدابخشی، کادر فنی تیم ملی برای اینکه از تمام مهره‌های باتجربه خود استفاده کند چاره‌ای به جز تغییر وزن چند هوگوپوش ندارد و به نظر می‌رسد این تاکتیک تنها راه عسکری برای رسیدن به ترکیب ایده‌آل خود جهت حضور در رقابت‌های جهانی است.

رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو اردیبهشت سال آینده در انگلیس برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *