
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران در حسینیه کربلا رسیدگی کرد

در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران حسینیه کربلا با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و تعدادی از کارکنان آن اداره کل، در مورخه سه شنبه شب ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب وعشا تا ساعت ۲۲:۱۵ که مصادف با دهم ماه مبارک رمضان بود، واقع در بلوار اندرزگو برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این ملاقات مردمی حضور داشته و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۴۰ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران پرداختند.
سید علی اصغر رفاهی عضو معاون دیوان عالی کشور و مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حاشیه میز خدمت اظهار کرد: امشب به مشکلات و درخواستهای حقوقی و قضایی ۴۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و به تعداد ۳۲ فقره درخواست کتبی دریافت کردیم.
وی افزود: مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران ومسئولان عالی قضایی داشتند در لیست ملاقات قرار گرفتند، مراجعه کنندگانی که نیاز به وکیل معاضدتی دارند درخواستشان اخذ، ان شاءالله در اسرع وقت با مرکز وکلای، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این رابطه مکاتبه ونتیجه به درخواست کنندگان ابلاغ خواهد شد همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با رؤسای دادگستری سایر استانهای کشور دارند مکاتبات لازم در خصوص درخواستشان انجام خواهد شد. چند نفر نیاز به ارشاد و راهنمایی و معاضدت قضایی داشتند که توسط اینجانب و همکاران اداره کل انجام شد.
رفاهی تاکید کرد که درخواستهای اخذ شده در این میز و در این ماه و مکان مبارک با رویکرد حل مساله پیگیری وبررسی و نتایج به درخواست کنندگان و مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.
انتهای پیام/