آزادی ۱۰۰۸ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در یکسال گذشته

10:25 - 16 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۵۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرستاددیه استان تهران گفت: با تلاش‌های نیکوکاران و ستاد دیه استان تهران در یکسال گذشته ۱۰۰۸ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
آزادی ۱۰۰۸ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در یکسال گذشتهمنوچهر رحمانی مدیر ستاد دیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از آزادی ۱۰۰۸ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد از زندان خبرداد.

وی افزود: در سال جاری نیز تا کنون ۵۰۵ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد شامل ۴۸۵ نفر مرد و ۲۰ نفر زن آزاد شدند.

مدیرستاد دیه استان تهران در ادامه به آزادی یک زندانی نیازمند که به خاطر بدهی به صاحبخانه اش در زندان بسر می‌برد با کمک دانشجوی واحد علوم و تحقیقات تهران، قبل از فوتش اشاره کرد و گفت: بی تردید الگو‌هایی مانند مرحوم سجاد پوراحسان، دانشجویی که در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به دیدار حق شتافت، چراغی روشن در این راه خواهد بود.

وی گفت: این فرد راننده وانتی در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران بود که به دلیل بدهی سه میلیون و چهارصد هزار تومانی با شکایت صاحبخانه مبنی بر اجاره‌های معوقه، راهی زندان شده و خانواده اش هیچ سرپناهی نداشتند که مرحوم سجاد پوراحسان وقتی پرونده این زندانی را دید، تمام پس اندازش را اهدا نمود تا بدهی وی را بپردازد.

خیرین نیکوکار جهت اهدای کمک‌های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانی www.tehipro.ir) و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *