مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات نمازگزاران در حسینیه علم الهدی رسیدگی کرد

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران در حسینیه علم الهدی با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و تعدادی از کارکنان آن اداره کل، در مورخه سه شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ الی ۲۲ مصادف با سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل در اولین روزهای ماه مبارک رمضان در برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و بعد از صرف افطار و نشست صمیمی با امام جماعت و نمازگزاران حسینیه که اکثرا از خانوادههای شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی بودند؛ ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۴۰ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران پرداختند.
سید علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز ظهر و عصر اظهار کرد: امشب به مشکلات و درخواستهای حقوقی و قضایی ۴۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و ۳۴ فقره درخواست کتبی را نیز دریافت کردیم.
وی افزود: مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران ومسئولان عالی قضایی دارند در لیست ملاقات قرار گرفتند، مراجعه کنندگانی که نیاز به وکیل معاضدتی دارند در اسرع وقت با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این رابطه مکاتبه ونتیجه به درخواست کنندگان ابلاغ خواهد شد. همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با رؤسای دادگستری سایر استانهای کشور داشتند درخواستشان اخذ و به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد، چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد. تمامی درخواستهای دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مسأله توسط اینجانب و همکاران قضایی و کارشناسان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به صورت جدی تا حصول نتیجه قانونی پیگیری و به مراجعه کنندگان و درخواست کنندگان ابلاغ خواهد شد.
انتهای پیام/