از طریق رسانه‌ها از اضافه شدن مجیدی و فورکل به کادرفنی مطلع شدم/ حضور "فرهاد" را کاملا مثبت ارزیابی می‌کنم

13:12 - 15 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: در آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال بحث حضور مربی آلمانی در کادرفنی تیم مطرح شد ام صحبتی درمورد مجیدی نشد و ما از طریق رسانه‌ها از حضور آنها در کادرفنی مطلع شدیم.
از طریق رسانه‌ها از اضافه شدن مجیدی و مربی آلمانی به کادرفنی مطلع شدم/ حضور بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی درباره اضافه شدن ۲ مربی جدید به کادرفنی باشگاه استقلال و اینکه آیا کمیته فنی باشگاه در جریان این موضوع بوده تاکید کرد: آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه قبل از پایان نیم فصل اول بود و پس از تعطیلی لیگ هم دیگر جلسه‌ای نداشتیم. در آخرین جلسه مطرح شد که شفر یک مربی آلمانی را که بیشتر در سطح آکادمی‌های فوتبال آلمان کار کرده قصد دارد به کادرفنی خود اضافه کند.

وی ادامه داد: قرار بود رزومه مارتین فورکل در اختیار کمیته فنی باشگاه قرار بگیرد تا پس از بررسی نظر نهایی خود را بدهیم که دیگر جلسه کمیته فنی برگزار نشد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در آخرین جلسه کمیته فنی در مورد حضور فرهاد مچیدی در کادرفنی تیم هم صحبتی شد، تصریح کرد: در آخرین جلسه کمیته فنی صحبتی در مورد حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی نشد تا اینکه در رسانه‌ها از حضور این دو مربی در کادرفنی تیم مطلع شدیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *