«یعقوبی» شانس حضور در رقابت‌های جهانی را از دست داد/ دلیل غیبت او در رقابت‌های آزاد کشوری را نمی‌دانم

8:31 - 15 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۱۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ابوالفضل یعقوبی به دلیل غیبت در رقابت‌های آزاد کشوری شانس حضور در رقابت‌های جهانی انگلیس را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسابقات آزاد کشوری تکواندو (ورود به اردوی تیم ملی) طی روز‌های گذشته برگزار شد و کادر فنی تیم ملی اعلام کرد بازیکنانی که از جضور در این رقابت‌ها معاف نیستند، باید با رقابت در مسابقات آزاد، جواز حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کنند. با توجه به این موضوع انتظار میرفت تمام هوگوپوشانی که شانس حضور در تیم ملی را دارند در این رقابت‌ها پا بزنند، اما عدم حضور یکی از ملی‌پوشان باعث شگفتی همگان شد.

ابوالفضل یعقوبی ملی‌پوش وزن -۶۸ کیلوگرم ایران که در تمام رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ حضور داشت، به دلایل نامعلومی از حضور در رقابت‌های آزاد کشوری خودداری کرد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در خصوص غیبت یعقوبی اظهار داشت: هیچ اطلاعی در خصوص دلیل غیبت ابوالفضل در رقابت‌های آزاد کشوری ندارم و او برای این کار با من مشورتی نکرد. وقتی خودش نمی‌خواهد در این رقابت‌ها شرکت کند من نمی‌توانم او را مجبور کنم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: به این ترتیب ابوالفضل یعقوبی شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان انگلیس را از دست داد و در وزن -۶۸ کیلوگرم روی سایر هوگوپوشان برنامه ریزی می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *