رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر معاون وزیر صنعت از رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی/ دستگاه قضایی امنیت اقتصادی را برای واحدهای صنعتی ایجاد کرده است

12:32 - 13 دی 1397
کد خبر: ۴۸۱۹۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:اقدامات قوه قضاییه در جهت تامین امنیت سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع تولید و اشتغال بسیار مطلوب بوده و همواره در کنار دولت برای یاری صنعتگران حضور دارند.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی؛ محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار که در محل فرمانداری این شهرستان و باحضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و فرماندار سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی با حمایت از سرمایه گذاران مشروع و رفع موانع و مسائل صنعتگران و کارآفرینان، نقش مهمی را در توسعه اقتصادی واحد‌های صنعتی انجام داده و امنیت اقتصادی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

وی افزود: بدون تردید قوه قضاییه در حوزه صنعت کشور محیطی امن برای فعالیت اقتصادی واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم کرده و نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه اقتصادی صنعتگران داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخشی دیگر از سخنان خود، بیان کرد: از اقدامات مطلوب رئیس دادگستری استان خراسان رضوی و دستگاه قضایی استان هم در راستای حمایت‌های قضایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در جهت ایجاد امنیت اقتصادی برای صنعتگران تقدیر و تشکر می‌کنم.

صالحی نیا با اشاره به شاخص‌های فناوری تحقیقی، توسعه و خلق ایده در کشور، ادامه داد: واحد‌های صنعتی باید به توسعه بخش‌های مختلف صنایع در نقاط گوناگون که از تکمیل زنجیره تامین آغاز و در زمینه‌های صنایع لوازم خانگی، دارویی، غذایی، تولید مواد معدنی، فولاد، خودورسازی، قطعه سازی، نساجی ادامه یافته و دارای ظرفیت‌های خوبی بوده به آن‌ها توجه کنند و نوآوری داشته و به شاخصه‌های فناورانه خود را نزدیک کنند.

وی تأکید کرد: ظرفیت‌ها زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که در سطح انبوه سازی و تجارت سازی در مکانیسم اقتصادی شکل بگیرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بیان کرد: موضوعی که اهمیت دارد این بوده که زنجیره را شناسایی کنیم و با مشترک سازی، ساختار آن را در اولویت قرار داده، همانگونه که با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، توسعه داشته و تا اندازه مطلوب زنجیره تکمیل شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *