استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است

9:59 - 02 دی 1397
کد خبر: ۴۷۸۲۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با حضور در دفتر آیت الله دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفـت: استفاده از ظرفیت روحانیت و نیرو‌های انقلابی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با حضور در دفتر آیت الله دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و دیدار با وی توجه به حوزه‌های علمیه و انسجام بخشی امور مبلغان شریعت و مروجان دین را در استان مورد تأکید قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه استان زنجان یک جامعه دینی و مذهبی است استفاده از ظرفیت روحانیت و نیرو‌های انقلابی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم در جامعه بسیار موثر خواهد بود.


رییس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: اقدامات لازم در بحث کنترل آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های ما در استان زنجان است که در این مدت در دستگاه قضایی استان برخی این اقدامات انجام شده و برخی نیز با توجه به زمانبر بودن در دست پیگیری است.

گفتنی است: در این دیدار آیت الله دولابی ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان گفت: بنده از اقدامات قاطع شما در سطح ملی و در مدت حضور در استان مطلع می‌باشم که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان زنجان از مردمی متدین برخوردار است، اظهار کرد: وجود برخی آسیب‌های اجتماعی و مشکلات در استان زنحان مرهون توجه و اهتمام همه مسئولان است که در این میان حوزه‌های علمیه در بخش‌های دینی و تبلیغی می‌تواند اثر گذار باشد و در بخش دیگر خود دستگاه قضایی است که با حساسیت و قاطعیت دنبال کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *