رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبریک یلدایی شهردار تهران/ کیفیت میوه های عرضه در میادین میوه و تره بار مطلوب است

13:34 - 30 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۸۱۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پیروز حناچی شهردار تهران امروز در بازدید از میدان میوه و تره بار صادقیه شب یلدا را به شهروندان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، پیروز حناچی شهردار تهران امروز در بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار صادقیه شب یلدا را به شهروندان تبریک گفت.

شهردار تهران در این بازدید گفت: بلندترین شب سال را خدمت همشهریان و هم وطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم توجه به سنت قدیمی همچون شب یلدا با حضور گرم اعضای خانواده در کنار یکدیگر و با انس و الفت برگزار شود و امشب شب خوبی برای همه خانواده‌ها باشد.

شهردار تهران با ابراز رضایت از خدمات میادین میوه و تره بار و تاکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی محصولات ارائه شده در این مراکز گفت: انصافاً کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار در دوره جدید بالا رفته است.

حناچی افزود: عموما محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار از کیفیت خوبی برخوردار هستند و باید سعی کنیم همزمان با توسعه بازار‌های میوه و تره بار، نسبت به تنوع محصولاتی که در این مراکز عرضه می‌شوند نیز اقدام کنیم.

وی عملکرد سازمان مدیریت میادین در خدمت رسانی به شهروندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:تمام تلاش این سازمان در شرایط اقتصادی موجود در این متمرکز شده است تا محصولاتی که در میادین و بازار‌های میوه و تره بار ارائه می‌شوند از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار باشند.

انتهای یپام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *