بازگشت قشلاقی به بوکس حرفه‌ای

7:45 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۳۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بازگشت قشلاقی به بوکس حرفه‌ای
ملی‌پوش بوکس ایران قصد دارد دوباره در بوکس حرفه‌ای کارش را پیگیری کند.

خبرگزاری میزان - این روز‌ها اکثر بوکسور‌های مطرح دنیا در کنار بوکس آماتور به بوکس حرفه‌ای هم روی آورده‌اند تا از این طریق درآمدزایی کنند. این اتفاق چند سالی است که در ایران هم رخ داده و چند بوکسور مطرح کشورمان در مسابقات حرفه‌ای که در بوکس رکورد هم به ثبت رسیده حضور پیدا کرده‌اند.

میثم قشلاقی که سال گذشته ۲ مبارزه در تایلند و ۲ مبارزه در ترکیه داشت، یکی از مشتزنان تیم ملی است که به علت سبک منحصر به فردی که دارد، شدیداً مورد توجه ایجنت‌ها قرار گرفته است. قرار است قشلاقی به زودی باز هم در مبارزات حرفه‌ای شرکت کند و در این راه مذاکراتی هم داشته است.

قشلاقی ضمن تایید این خبر به خبرنگار میزان گفت: مبارزه در بوکس حرفه‌ای هیچ خللی در بوکس آماتور ایجاد نمی‌کند و قطعاً طبق برنامه ریزی‌هایی که داشتم در بوکس حرفه‌ای فعالیتم را ادامه می‌دهم. خیلی از بوکسور‌های المپیکی و قهرمان جهان هم در حرفه‌ای بازی می‌کنند.

بوکسور تیم ملی تصریح کرد: همیشه اولویتم تیم ملی بوده و تا زمانی که احساس کنم مفید هستم به کار خود در بوکس آماتور ادامه می‌دهم، اما نمی‌توانم علاقه‌ام به بوکس حرفه‌ای را هم پنهان کنم و از نظر مالی هم این چالش برای من مفید است.

وی درباره تاریخ مبارزات جدیدش خاطرنشان کرد: اجازه دهید همه چیز نهایی شود تا این موضوع را رسانه‌ای کنم. فعلاً در همین حد می‌گویم که پیگیر کارهایم هستم و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *