آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نامزدها و طرفدارانشان چه گفتند؟

10:09 - 21 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۲۹۶
تعداد نظرات: ۳۴ دیدگاه
آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نامزدها و طرفدارانشان چه گفتند؟
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌دلیل شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم یک‌سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود؛ پس از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده فرصت تبلیغات برای کاندیداها، احزاب وجریان‌های مختلف سیاسی آغاز شده است.

خبرگزاری میزان - انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

طبق جدول زمانبندی برگزاری انتخابات ثبت‌نام از داوطلبان از دهم خرداد آغاز و تا چهاردهم ماه جاری انجام شد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نامزدها و طرفدارانشان چه گفتند؟

پس از اتمام فرآیند بررسی صلاحیت‌ها روز گذشته سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که صلاحیت مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف از طرف شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شده است.

در ادامه اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره انتخابات پیش‌رو را مرور خواهیم کرد.

قاضی زاده: شعار دولتم «دولت مردم و خانواده» است
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۱

سید امیرقاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، در برنامه با مردم شبکه یک سیما گفت: تا ما تعارض منافع را در کشور برطرف نکنیم بسیاری از این حلقه‌های مافیایی فساد از بین نمی‌رود، به خاطر مبارزه با مسکن‌های موقت، دولت‌ها برای اینکه سریع رضایت مردم را جلب کنند، به قول خودشان یک شکلاتی در دهان مردم می‌گذارند تا یک محبوبیت آنی درست کنند یکی از عمده برجستگی‌های دولت که حضرت آقا هم به آن اشاره کردند به دولت شهید رئیسی آن هم این بود که شهید رئیسی آینده را فدای امروز نمی‌کند و ما باید با اصلاح و انقلاب در سازوکار‌های کشور مسائل مزمن شده کشور را حل کنیم مسائل ۷۰ ساله و ۱۰۰ ساله کشور را حل کنیم ۷۰ سال است.

ما تورم مزمن داریم باید ببینیم ریشه‌اش چیست که این گرانی کمرشکن که هر روز سفره مردم را کوچکتر می‌کند که البته اقدامات موثری در دولت شروع شد در کنترل نقدینگی در کاهش تورم نقطه به نقطه و امثال این‌ها و با استمرار و با پیگیری او و نتایج مورد نظری که قرار بود در پایان دولت به دست بیاید را به دست بیاوریم و کام مردم را شیرین کنیم.

همچنین با دولتی شدن همه امور به جای ملی شد، الان به اسم این است که بسیاری از امور در کشور ما ملی است عملاً دولتی است کاری باید بکنیم که اقتصاد دولتی که علی رغم سیاست‌های اصل ۴۴ همچنان اختاپوس اقتصاد دولتی همه جا استوار است کم کم ملی شود اقتصاد ملی اقتصاد عمومی اقتصاد به نفع مردم باید شکل بگیرد.

رئیس جمهور مجری قوانین مجلس است اگر امروز ما قانون برنامه هفتم را داریم رئیس جمهور مجری قانون برنامه هفتم است نمی‌تواند خارج از شاخص‌ها و معیار‌هایی که در قانون ذکر شده به شما قولی بدهد هر قولی بدهد او را یا ناآگاه بدانید نسبت به حدود اختیاراتش، یا متاسفانه باید او را دروغگو شمرد.

وقتی از دولت مردم صحبت می‌کنیم منظورمان این است که محور دولت و فعال مایشاء دولت مردم هستند دولت اگر وظیفه تصمیم‌گیری دارد اینجا مردم برای دولت تصمیم می‌گیرند دولت اگر وظیفه اجرا دارد اجرا را به مردم واگذار می‌کند دولت حق دارد جایی وارد بشود که مردم در صحنه حاضر نباشند.

اگر می‌خواهیم مسائل اقتصادی جامعه حل شود آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا بکند، اگر می‌خواهیم عفت عمومی جامعه افزایش پیدا بکند اگر می‌خواهیم رشد فرهنگی اتفاق بیفتد حتی رشد امنیتی و سیاسی اتفاق بیفتد، ما باید یک خانواده پایدار ایجاد کنیم و یک خانواده پایدار را حفظ کنیم و دغدغه‌های ارکان خانواده را بهش پاسخ بدهیم دغدغه پدر خانواده چیست قدرت خرید معیشت خانواده‌اش باید کاری بکنیم که پدر خانواده با داشتن یک شغل با شرافت و پایدار درآمدی کسب بکند که هزینه‌های خانواده خودش را تامین کند تازه پس‌انداز هم بتواند انجام بدهد.

ما نیاز به جراحی‌های بزرگ داریم من جراح هستم جراح سر و گردن یاد گرفتم که با میکروسکوپ یاد گرفتم که با ابزار دقیق از کنار شاهرگ گردن توده سرطانی را خارج کنم به طوری که شاهرگ فرد دچار صدمه نشود، ما چنین جراحی‌هایی در نظام اداری کشور نیاز داریم.

اگر نظام اداری جراحی نشود، اقتصاد کشور اصلاح نمی‌شود این ساختار سفت و سلب نمی‌گذارد که تورم مزمن ۶۰ ساله و ۷۰ ساله از بین برود، این را هم باید اصلاح کنیم تا آن مسئله تورم درست شود.

نظام پولی و بانکی، بانک مرکزی، کسر بودجه، ساختار نامتوازن بودجه، که باعث می‌شود مرتب دولت‌ها دست در جیب مردم کنند و هزینه‌های خودشان را از جیب مردم پرداخت کنند و به مردم تحمیل تورم کنند.

 

پزشکیان: نبود شفافیت مالی باعث فساد می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۰
پزشکیان: باید در روش برخورد با مدیران اصلاحات اساسی شکل بگیرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹
مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری برنامه خود را تشریح‌ کرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۶
توضیح ستاد انتخابات صداوسیما درباره علت تاخیر در پخش برنامه‌های تبلیغاتی امروز برخی نامزدها
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۶

ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی درباره علت تاخیر پخش برنامه‌های تبلیغاتی امروز برخی نامزد‌های انتخابات اعلام کرد:

برنامه تبلیغاتی صف اول که با حضور آقای محمد باقر قالیباف ضبط شده بود با تأخیری ۴۶ دقیقه‌ای پخش شد.

اصلاح موارد غیرمحتوایی توسط نماینده ایشان با نظر کمیسیون بررسی تبلیغات علت این تأخیر بود.

همچنین برنامه با مردم که توسط ستاد تبلیغاتی آقای امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ضبط شده و با تأخیر به کمیسیون بررسی تبلیغات رسیده بود با اجازه کمیسیون با تأخیر به پخش رسید.

 

قاضی‌زاده هاشمی: اگر نظام اداری جراحی نشود اقتصاد کشور اصلاح نمی‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۳
قاضی‌زاده هاشمی: باید اقتصاد دولتی را به اقتصاد ملی تبدیل کنیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۷
قالیباف: شعار من «خدمت و پیشرفت» است
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۷
قالیباف: یک روزی اگر مردم دزد را هم دستگیر می‌کردند، کلانتری آن را تحویل نمی‌گرفت؛ اما پلیس ۱۱۰ را در کل کشور تأسیس کردیم و مردم تحول را حس کردند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۸
سمت‌های اجرایی و ستادی محمدباقر قالیباف
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۹
نیکزاد رئیس ستاد انتخابات قالیباف شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۴

علی نیکزاد با حکم قالیباف به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی منصوب شد.

زاکانی مرخصی می‌گیرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۶

علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران و نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:به دلیل موضوع انتخابات ریاست جمهوری از فردا صبح مرخصی می‌گیرم. هرکسی که بخواهد در ستاد تبلیغاتی کار کند باید از فردا صبح مرخصی بگیرد و تشریف بیاورد؛ البته هنوز هیچ اقدامی نکرده‌ایم.

قاضی‌زاده هاشمی از بنیاد شهید مرخصی گرفت
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۶

ایرنا نوشت: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرخصی گرفت.

منصوری رئیس ستاد انتخابات جلیلی شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۴

«محسن منصوری» با انتشار توئیتی ضمن مرخصی از دولت، کار خود را به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی آغاز کرد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نامزدها و طرفدارانشان چه گفتند؟

توصیه‌ها و تاکیدات رئیس قوه قضاییه در مورد رعایت قانون و اخلاق در ایام انتخابات
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۲

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: کاندیدا‌های احرازصلاحیت‌شده که فرآیند و موسمِ تبلیغات انتخاباتی آن‌ها طبعاً آغاز شده و یا آغاز می‌شود قطعاً توجه و عنایت دارند که باید اخلاق و قانون را در عرصه تبلیغات انتخاباتی، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند؛ باید بر آنچه که سبب تقویت انسجام ملی می‌شود و مایه امیدواری برای آحاد جامعه بویژه جوانان است، تاکید و تکیه کرد و از هر آنچه که موجب اِفتراق و سیاه‌نمایی و خوشحالی و شَعف دشمن می‌شود، اِجتناب و اِحتراز ورزید.

انتظار آن است که نامزد‌های انتخابات این موارد مهم را به ستاد‌های تبلیغاتی و هواداران خود گوشزد کنند؛ همچنین ضروی است کاندیدا‌ها و ستاد‌های آنان به هشدار‌ها و تذکرات دستگاه‌های نظارتی نیز توجه ویژه داشته باشند تا خدای‌ناکرده برای خود و یا دیگران، دردسر و تصدیع و مزاحمتی ایجاد نکنند.

در فرآیند تبلیغات انتخاباتی، چنانچه پس از تذکرات و هشدار‌های دستگاه‌های نظارتی، کسانی خلاف قانون و اخلاق عمل کنند و با تخریب، توهین، شایعه‌پراکنی و نشر اکاذیب، بخواهند فضا را ملتهب و اذهان را مشوّش کنند، قطعاً با برخورد قانونی دادستان‌ها و سایر دستگاه‌های ذیربط مواجه خواهند شد.

در ایام تبلیغات انتخاباتی رعایت کامل موازین قانونی، امری بسیار مهم است؛ نامزد‌های انتخاباتی و ستاد و هواداران آن‌ها در تمام شوؤن و اقدامات‌شان همواره قانون را مدنظر قرار دهند.

رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مجازی و غیرمجازی و انسان‌رسانه‌ها و شهروندخبرنگاران و سایر اقسام و اضلاع مرتبط با رسانه، در ایام انتخابات نسبت به رعایت حدود و ثغور اخلاقی، توجه و اهتمام ویژه داشته باشند؛ قطعاً نقد و نقادی، امری بلااشکال و حتی مفید و نافع است، اما توهین، تخریب، ضایع کردن رقیب، نشر اکاذیب، تشویش اذهان و خلافِ واقع گویی، مجاز نیست و بعضاً قابل پیگرد قانونی است.

نیروهای انقلاب راهی جز اجماع ندارند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۲

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: نیروهای انقلاب راهی جز اجماع ندارند، منظور از اجماع نیروهای انقلاب نیز اجماع در اندیشه‌ها، برنامه‌ها، توانایی‌ها و خروج از فردگرایی و شخص محوری است.

محسن منصوری رئیس ستاد جلیلی می‌شود؟
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۸

مهر نوشت: بر اساس شنیده‌ها محسن منصوری به عنوان رئیس ستاد سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد شد.

بیانیه لاریجانی پس از عدم احراز صلاحیت
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱

علی لاریجانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیدوار بودم با یاری شما بتوانیم موانع را مرتفع و مسیر توسعه ملی ایران را فراهم نماییم اما علی‌رغم نظرات مثبت نهادهای مسئول شورای محترم نگهبان مانع در مسیر چنین همراهی به‌وجود آورد.

البته به فضل الهی  حرکت در مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت، متوقف نخواهد شد.

قالیباف: اجازه ندهیم حرکت آغازشده ناتمام بماند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳

محمدباقر قالیباف به‌مناسبت آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد.

یقین دارم فرصت همچنان برای بازکردن گره‌های درهم‌پیچیده باقی است و این را به پشتوانۀ کارنامه‌ای می‌گویم که در طول سالیان سال پیشِ چشمان شماست. اطمینان دارم که با بهره‌گیری از توانایی‌های کلیۀ مدیران لایق و جوانان نخبه، و با فراهم‌کردن بستری برای مشارکت عمومی و تکیه بر روحیۀ جهادی‌ای که از دوران دفاع مقدس الهام گرفته‌ایم، قادر خواهیم بود تغییری شگرف ایجاد کنیم و گام بلندی برای رفاه و آبادانی ایران برداریم و اجازه ندهیم حرکت آغازشده ناتمام بماند.

من، با آگاهی کامل از مشکلات پیچیده کشور و اشراف بر ظرفیت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تصریح می‌کنم:

کشور ما ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد.

دل‌های ایرانیان مهربان‌تر از آن است که همدلی اجتماعی ما اینچنین سست شود.

جوان‌های ما توانمندتر از آن‌اند که مشکلات کشور بدین صورت مزمن و حل‌نشده باقی بماند.

عشق مردم ما به اسلام و ایران عمیق‌تر از آن است که نتواند انگیزه و امید برای حرکت ایجاد کند.

با شما پیمان می‌بندم که هرچه در توان داریم را به کار گیرم تا دولتی مسئولیت‌پذیر، تحول‌گرا، شایسته‌سالار، مردمی و انقلابی بسازیم.

امروز دغدغه رهبر عزیزمان و همه نیروهای انقلابی ، عدالت، رفاه و سعادت مردم و پیشرفت ایران عزیزتر ازجان است و این آرزوی مشترک قلب‌های همۀ ما را به یکدیگر پیوند می‌زند. ازاین‌رو، دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهره ایرانی بنشاند و افتخار و سرافرازی را برای ایران عزیز کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و الگو کند.

برنامه تلویزیونی امروز نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۷

برنامه «با مردم» با حضور قاضی‌زاده هاشمی ساعت ۱۸:۳۰ شبکه یک 

برنامه «صف اول» با حضور محمدباقر قالیباف ساعت ۱۷:۳۰ شبکه خبر 

برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» با حضور مسعود پزشکیان ساعت ۲۲ شبکه خبر

ترکیب مسئولان ستاد انتخابات زاکانی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۹

رئیس و مسئولان ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.

لطف‌الله فروزنده، رئیس ستاد انتخابات، امین توکلی‌زاده رئیس ستادهای مردمی، داوود گودرزی رئیس ستاد هواداران، علی نادعلی مسئول ستادهای مردمی تهران و مالک شریعتی به‌عنوان سخنگوی ستاد زاکانی معرفی شدند.

حمایت حزب ندای ایرانیان از پزشکیان
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۴

حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر این باوریم فرصت‌سوزی در این انتخابات می‌تواند لطمات جبران ناپذیری برای ایران به همراه داشته باشد. از این رو، ضمن حمایت از نامزدی پزشکیان خواهان پشتیبانی همه‌جانبه جبهه اصلاحات و مردم شریف و اصلاح‌جوی کشور از این چهره شناخته شده‌ایم. 

قالیباف در ایام تبلیغات مرخصی می‌گیرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۲

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به این‌که قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری است، وی در ایام تبلیغات انتخابات مرخصی می‌گیرد.

تمهیدات وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۰

سخنگوی وزارت امور خارجه: با هماهنگی با وزارت کشور به عنوان مسئول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور با مسئولیت وزارت امورخارجه شکل گرفته است و به همه نمایندگی و سیاسی کنسولی ایران ابلاغ شده است.

شناسنامه‌ها در انتخابات مهر نمی‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۸

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با تسنیم گفت: افراد با استفاده از کارت ملی و شناسنامه می‌توانند رأی دهند. هم‌چنین ضرب مهر در شناسنامه در انتخابات امسال حذف شده و نیازی نیست.

انتخابات به دور دوم می‌رود؟
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۳

محمد زعیم‌زاده، سردبیر روزنامه فرهیختگان نوشت: هندسه فهرست تاییدشده گمانه‌ها مبنی‌بر دور دومی شدن انتخابات را تقویت می‌کند، احتمالا انتشار اولین نظرسنجی بعد از تایید صلاحیت‌ها این گمانه را تایید و پررنگ خواهد کرد. اگر این گزاره به یک ایده تثبیت‌شده در کمپین‌های تبلیغاتی این ۶ نفر تبدیل شود، استراتژی‌های انتخاباتی آن‌ها تغییر خواهد کرد. در انتخاباتی با مشارکت بیش از ۵۰ تا ۵۵ درصد احتمالا برای پیروزی نیاز به ۲۰ میلیون رای و برای به دور دوم رفتن به حدود هفت تا ۹ میلیون رای نیاز خواهد بود. در چنین شرایطی برای رفتن به دور دوم تثبیت بدنه رای وفادار و جلوگیری از ریزش بدنه رای مشترک بیشتر از جذب آرای سرگردان موضوعیت خواهد داشت.

پیام تایید صلاحیت پزشکیان چه بود؟
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۰

روزنامه اعتماد نوشت: در شرایطی که برخی افراد و گروه‌ها تصور می‌کردند هر نامزدی که در لیست جبهه اصلاحات قرار بگیرد با تیغ تیز ردصلاحیت‌ها مواجه می‌شود اما تایید صلاحیت پزشکیان نشان داد که یک چنین پیش‌بینی‌هایی فاقد استنادات کافی است.

جبهه اصلاحات هیچ بهانه‌ای ندارد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۴

روزنامه جوان نوشت: آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران هفته پیش در نشست خبری اعلام کرد که «ما سه نفر گزینه اصلی خودمان را اعلام کردیم و منتظر هستیم ببینیم شورای نگهبان چه اقدامی انجام می‌دهد». پزشکیان در کنار عباس آخوندی و جهانگیری یکی از این سه نفر بود. با تأیید شورای نگهبان حالا پزشکیان رسما نماینده جبهه اصلاحات ایران است و این جریان سیاسی هیچ بهانه‌ای ندارد، مگر اینکه از عدم حضور بدنه رأی خود و رأی‌آوری پزشکیان واهمه داشته باشند. 

دبیرکل حزب ندای ایرانیان: پزشکیان پدیده انتخابات می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱

سیدشهاب‌الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با روزنامه هم‌میهن گفت: «برداشتی که از لحظه اعلام اسامی تاکنون دارم، پیش‌بینی‌ام این است که آقای پزشکیان پدیده این انتخابات خواهد بود. کسانی بودند که سال گذشته و در جریان انتخابات مجلس نمی‌توانستم درباره انتخابات با آن‌ها صحبت کنم. اما بعد از اعلام حضور مسعود پزشکیان در میان کاندیداهای نهایی انتخابات، تماس می‌گیرند یا از شهرستان‌ها به حزب پیام می‌دهند که ما آماده فعالیت هستیم. شاید حضور آقای پزشکیان موجی در کشور ایجاد کند. فکر می‌کنم طی روزهای آینده اتفاقات شگفت‌آوری داشته باشیم که برای مردم خیر به همراه داشته باشد.»

برگزاری الکترونیکی انتخابات منتفی شده است
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۷

امیر شجاعیان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گفت: نظر شورای نگهبان این است که انتخابات الکترونیکی برگزار نشود؛ بنابراین انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/



رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
1
0
به نظر من آقای جلیلی دست پاکتر،وطن پرست تر و باصداقت تر از 5گزینه دیگه هست. البته به این منظور نیست که اونها خدایی ناکرده مشکلی دارن ، ولی اقای جلیلی بهتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
1
به آقای جلیلی رای میدم
تسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
با سلام واحترام به تمام کاندیداها؛ بدون در نظر گرفتن هر نوع سلیقه حزبی وسیاسی باید همه اعتراف کنیم که در شرایط فعلی آقای پزشکیان مناسب ترین گزینه می باشد هم پاکدست وهم منتقد وهم خوش فکر برای مسائل داخلی وخارجی است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
انشاالله گزینه اصلح و کارآمد دکترقالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
دکتر مسعود پزشکیان تَکرار خاتمی است. عشق است خاتمی
سید علی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
ان شاالله دکتر سعید جلیلی
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
جناب آقای دکتر جلیلی بهترین گزینه برلی ریاست جمهوریست
وبه اذعان خواص جامعه از هر دوطیف اصلاح طلب واصولگرا پاکترین وباهوش ترین وبا برنامه ترین کاندید است
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
به جلیلی رای میدهم هر چند قالیباف کارای اجرایی بیشتری دارد
دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
با سلام و احترام
ضمن احترام به سایرین بنظر بنده آقای قالیباف هم متعهد است و با تجربه و هم دلسوز و مدیر لایقی بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
رای ما جلیلی
نه به افزایش قیمت بنزين، که توسط پزشکیان در ۱۴۰۰ مطرح شده بود. الان بیاد میگه چند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
اگه میخواین دوباره وزرای روحانی بیان سرکار کافیه به پزشکیان رای بدین اولیش هم خودش تایید کرد وزیر خارجه قراره ظریف بیاد
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
هر کی بشه جز پزشکیان
پزشکیان یعنی حسن روحانی
وجدانا ما رو به دهه نود برنگردونید ما رو به دوره رکود و آغاز و شروع گرانی های عجیب و غریب مسکن و خودرو و مایحتاج عمومی و تعطیلی کارخانجات و کارگاه ها نبرید
برجام لعنتی، چندین برابر شدن یک شبه بنزین، وزرای سرمایه دار و بی خاصیت، و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
رای ما جلیلی
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
مردم اگر ببینن
که شهیدان آقای جلیلی را توسط یک مادر شهید و به نیت پنج تن انتخاب کردند .
شهدا دارن مسیر رو به ما نشون میدن البته اگر مردم ببینند
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
سلام خدمت بزرگواران،آقای جلیلی بهتر هست به نظرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
با احترام به سایر کاندیداها رای ما دکتر پزشکیان متخصص و باسواد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
سلام دوستان به نظر من بهترین جلیلی است و رای ما سعیدجلیلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
0
فقط جلیلی راه رئیسی را ادامه می‌دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
قطعا آقای جلیلی صالح تر و پاکتر از بقیه هستند. برای کار بزرگ کردن اول باید سالم بود تا بتوانی وزرا و مدیران کار بلد رو در جای خودشون منصوب کنی وگرنه با اسیر رانت میشی و مجبوری وزیر بی کفایت رو در منصب قدرت بگذاری، پس بهترین گزینه جناب جلیلی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
کسی که ازش سوال و انتقاد میشه بجای اینکه بمونه و جواب بده صحنه رو خالی میکنه گزینه منتسبی نیست ، مردم مطالبه گری داره و مسئولین موظف به پاسخ ، این بزرگوار همین کار نمیتونه به درستی انجام بده بعد انتظار داریم مملکت بتونه اداره کنه ؟ پزشکیان ؟؟
مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
ما اهالی کردستان به همراه هموطنان دیگر به دکتر پزشکیان اعتماد داریم ،
آنطور که شنیده ام غیور مردان بلوچ هم همین نظر را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
کار از این حرفها گذشته و مردم با شما قهر کرده اند بی جهت جنگ زرگری راه نیندازید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
در هیچ نظری دیدگاهی در خصوص زاکانی و قاضی زاده نبود! چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
فقط دکتر پزشکیان،انسانی پاکدشت وباسوادوشجاع ونترس،
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
فقط پزشکیان
آقای جلیلی انسان خوبیست ولی کارنامه ندارد
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
بله انتخابات در راه هست...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
پزشکیان فقط اومده برای داغ کردن انتخابات ریس جمهور جلیلی هست تمام
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
پزشکیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
اگر کسی واقعا دلش به وطن میسوزه به آقای دکتر جلیلی رأی بده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
ان شاالله جلیلی
س.م.ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
همه نامزدها احراز صلاحیت شده اند، پس شایسته ریاست جمهوری هستند. ولی از نظر من آقای جلیلی امتیاز بیشتری دارند. ایشان هم تعهد دارند و هم تخصص.
محمود یوسفی آمره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
با سلام رای ما فقط دکتر قالیباف
پزشکیان یعنی حسن روحانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
0
0
انشاالله آقای جلیلی
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
0
0
من به اقای جلیلی رای میدهم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *