کنعانی: حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان رفح شایسته محکومیت شدید جهانی است

17:49 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۹۴
کنعانی: حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان رفح شایسته محکومیت شدید جهانی است
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله رژیم صهیونیستی را به محل اسکان آوارگان در رفح شایسته محکومیت شدید جهانی دانسته و تاکید کرد که این جنایت وحشیانه مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قرار موقت صادره از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: حمله رژیم صهیونیستی به چادر‌های اسکان آوارگان فلسطینی در رفح، شایسته محکومیت شدید و واکنش عملی جامعه جهانی است.

سخنگوی وزارات امور خارجه افزود: از رژیم تروریستی اسرائیل که یک روز صفوف مردم آواره را که در انتظار رسیدن کمک‌های بشردوستانه هستند، بمباران می‌کند و روز دیگر بیمارستان‌ها را به خاک و خون می‌کشد، جای تعجب نیست که این بار با حمله به چادر‌های اسکان آوارگان فلسطینی در رفح، کشتار مهیب دیگری از غیرنظامیان به‌ویژه زنان و کودکان را رقم زند.

کنعانی با اشاره به اینکه این جنایت وحشیانه مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قرار موقت صادره از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است، نوشت: رژیم کودک‌کُش صهیونیستی هرگاه دچار شکست‌های فضاحت‌بار در عرصه میدانی می‌شود، این چنین جنون‌آمیز علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب جنایت جنگی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *