تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ویژه بانوان

15:22 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۷۲
تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ویژه بانوان
مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: با همکاری شورای شهر در سال جاری بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانو، شهردخت و بوستان‌ها اختصاص داده شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران درباره ترویج ورزش در بین بانوان، گفت: متولی ورزش در شهرداری تهران سازمان ورزش است که حدودا نیمی از فضا و زیرساخت‌های آن به بانوان اختصاص داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: برخی زیرساخت‌های ویژه زنان و سوله‌های ورزشی الزهرا که در گذشته بودند از جمله مجموعه فرصت‌های شهر تهران هستند. با این حال ما نیز در شهربانو‌ها و بوستان‌ها فضای ویژه ورزش بانوان داریم که در حال تلاش برای توسعه آن هستیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از مجموعه‌های ویژه بانوان در شهر تهران فرسوده شده بودند، اظهار داشت: ساخت این مجموعه‌ها در دهه ۸۰ شروع شده است و باتوجه به این امر نیاز به بهسازی و اورهال داشتند. با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانوها، شهردخت‌ها و بوستان‌ها اختصاص داده شده است و شهروندان تا پایان سال بروز شدن این مجموعه‌ها را شاهد خواهند کرد.

مریم اردبیلی در پایان تاکید کرد: با این حال شهردخت‌ها در اولویت قرار دارند و باتوجه به اینکه سازه‌های جدید هستند؛ عدد‌های کمتری برای بهسازی می‌خواهند، اما تجهیزشان بیشتر مطرح است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهرداری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *