دادستان عمومی و انقلاب بستان‌آباد: رعایت حقوق شهروندی در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است

14:00 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب بستان‌آباد: رعایت حقوق شهروندی در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است
دادستان عمومی و انقلاب بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی رعایت حقوق شهروندی در جامعه را خط قرمز دستگاه قضایی و مراجع انتظامی برشمرد و بر لزوم رعایت حقوق شهروندی از سوی مراجع مختلف و مردم تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین متقی‌نیا در جلسه پیشگیری از وقوع جرم و بررسی وضعیت رعایت حقوق شهروندی در مراجع قضایی و انتظامی شهرستان، با اشاره به اینکه حقوق شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی و مراجع انتظامی است، اظهار کرد: نباید به بهانه مقابله با جرم و تخلفات، حقوق شهروندان در مراجع مختلف نادیده گرفته شود.

وی با تمجید از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان در اجرای مقتدرانه طرح نور گفت: رعایت عفت عمومی در جامعه خواست عموم مردم مومن و متدین و خانواده های معزز شهداست و دستگاه قضایی نیز از اقدامات قانونی برای مقابله با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه حمایت خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بستان‌آباد همچنین خواستار تسریع در راه‌اندازی و بهره‌برداری از دوربین‌های نظارتی در ورودی‌های شهر شد و افزود: بسیاری از جرایم از جمله سرقت‌های خرد با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این دوربین‌ها کاهش چشمگیر خواهند داشت.

سرهنگ محمدعلی نایب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی شهرستان از کاهش محسوس جرایم به‌ویژه سرقت در شهرستان از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: حفاظت از جان و مال مردم و امنیت جامعه تکلیف قانونی نیروهای انتظامی است که با تمام توان و امکانات موجود و با جدیت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *