اصولی: برای آماده‌سازی تیم ملی با تیم‌های مختلفی رایزنی کردیم

12:36 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اصولی: برای آماده‌سازی تیم ملی با تیم‌های مختلفی رایزنی کردیم
عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی که شب گذشته در ازبکستان انجام شد، با سایت رسمی فدراسیون گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال گفت: مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال در شهر سمرقند برگزار شد و ایران در نهایت با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه شد. بر همین اساس طبق اعلام مسئولین برگزار کننده رقابت‌های جام جهانی، مرحله گروهی بازی‌ها در شهر بخارا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. همه تیم‌ها در حال رشد هستند و برای حضور در مسابلقات مهمی همچون جام جهانی برنامه‌های اردویی و تدارکاتی مختلفی را در دستور کاری خودقرار می‌دهند. قطعا ما نیز از این قاعده جدا نبوده و برای آماده سازی تیم خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. قطعا با تلاش و پشتکاری که کادر فنی، سرمربی و بازیکنان دارند تمام سعی خود را می‌کنیم تا در دیدار‌های مهم و سخت پیش رو در جام جهانی فوتسال دل مردم را شاد کنیم.

اصولی در پایان گفت: برنامه ریزی‌هایی که انجام شده و شرایط را بررسی می‌کنیم مقدمات را فراهم می‌کنیم تا تیم ملی فوتسال ایران بتواند با آمادگی کامل و موفق در این مسابقات شرکت کند. ضمن اینکه در حاشیه این قرعه‌کشی گفتگو‌هایی با برخی از تیم‌ها صورت گرفت که منوط به نامه نگاری رسمی از سوی فدراسیون فوتبال است تا پس از قطعیت، اقدامات بعدی برای آماده سازی تیم ملی فوتسال صورت گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *