انهدام باند قاچاق و توزیع مواد افیونی در محله شوش تهران

11:56 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۲۵
انهدام باند قاچاق و توزیع مواد افیونی در محله شوش تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در تهران و کشف ۱۴ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای شناسایی و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه‌ی متهمان مشخص شد نامبردگان ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به قاچاق و سپس توزیع مواد مخدر در پایتخت می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر چهار عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از محل موفق به کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *