وزیر کشور: خدمت به مردم نباید تا آخرین لحظه این دولت متوقف شود

17:22 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۳۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور: خدمت به مردم نباید تا آخرین لحظه این دولت متوقف شود
وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نمی‌کرد، گفت: خدمت به مردم نباید تا آخرین لحظه این دولت متوقف شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز یکشنبه در نشست شورای معاونین وزارتخانه، بار دیگر نام و یاد شهدای حادثه سقوط بالگرد به ویژه رئیس جمهور شهید را گرامی داشت و گفت: تا آخرین دقایق این دولت با همان روحیه رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را با شدت و حدت بیشتری نسبت به گذشته ادامه خواهیم داد.

وی افزود: یک بار دیگر از همه رده‌ها و سطوح زیرمجموعه وزارت کشور از استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها می‌خواهم که تا روز پایانی این دولت، همچنان با روحیه جهادی و در میان مردم، حضور پررنگ و برای رفع مشکلات، تلاش مجدانه داشته باشند.

وی همچنین از همه مدیران خواست تا طرح‌ها و پروژه‌هایی را که امکان اتمام آن در این مدت باقیمانده وجود دارد، با تلاش شبانه روزی به پایان برسانند.

وی به تصمیم استانداری خراسان رضوی برای اتمام و افتتاح پروژه‌های این دولت در مدت باقیمانده اشاره کرد و گفت: مدیران این استان بنا دارند طرح‌های آماده گشایش را با نام «یادگار ابراهیم» افتتاح کنند.

وی از سایر مسئولین استان‌ها نیز خواست با همین رویکرد، پروژه‌های آماده افتتاح در این دولت را در قالب «یادگار ابراهیم» به مرحله بهره برداری برسانند.

وحیدی همچنین خواستار نامگذاری برخی از خیابان‌ها و معابر به نام شهدای عزیز سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *