دمای هوای تهران در آخر هفته به ۳۷ درجه می‌رسد

14:31 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
دمای هوای تهران در آخر هفته به ۳۷ درجه می‌رسد
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای تهران برای آخر هفته تا ۳۷ درجه سانتیگراد خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی امیرحسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب و هوای کشور را توضیح داد و گفت: امروز یکشنبه ۶ خردادماه، برای استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، نقاطی از استان‌های اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال استان‌های اصفهان و یزد، جنوب استان ایلام و ارتفاعات استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک و در برخی نقاط نیز تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: از فردا بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب کشور و ارتفاعات مرکزی البرز پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها تا پنج‌شنبه ادامه‌دار خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه توضیح داد: تا پایان هفته افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین برای امروز دریای خزر و فردا و پس‌فردا خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران نیز تصریح‌کرد: برای تهران نیز امروز افزایش ابر و گاهی رگبار، رعدوبرق و باد شدید پیش‌بینی می‌شود. امشب نیز در برخی ساعات بارش در تهران خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد: از فردا تا پایان هفته آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و فردا بعدازظهر وزش باد شدید نیز در تهران خواهیم داشت. همچنین امروز بیشینه دمای تهران به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و فردا و پس‌فردا بیشینه دمای تهران به ۳۵ درجه خواهد رسید. برای روز‌های پنج‌شنبه و جمعه نیز بیشینه دمای تهران ۳۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *