بیمارستان فوق تخصصی اکباتان همدان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز درمانی کودکان در غرب کشور افتتاح شد

12:07 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۳۲
بیمارستان فوق تخصصی اکباتان همدان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز درمانی کودکان در غرب کشور افتتاح شد
بیمارستان فوق تخصصی اکباتان همدان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز درمانی کودکان در غرب کشور، با حضور وزیر بهداشت در دومین آیین پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح بیمارستان فوق تخصصی اکباتان همدان با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۷، عنوان کرد: بیمارستان کودکان اکباتان در زیربنای ۲۸ هزار متر مربع در ۹ طبقه و با ظرفیت ۲۷۲ تخت و هزینه کرد یک هزار میلیارد تومانی، تکمیل و تجهیز شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی در دور اول سفر آیت الله رییسی برای تکمیل این پروژه، از فعالیت ۴۰ تخت مراقبت‌های ویژه، ۹ اتاق عمل و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات در این بیمارستان خبر داد و گفت: این پروژه در شروع کار دولت حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تکمیل آن به عنوان یکی از اولویت‌های ویژه وزارت بهداشت بود.

وی از افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ با ظرفیت ۶۰۰ نفر و ۵۹ سوییت، اضافه شدن ۵۳۶ تخت جدید بیمارستانی، افتتاح ۴۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی، تحصیل ۵۰۰ دانشجوی خارجی، اضافه شدن ۱۰ رشته مقطع جدید، جذب ۶۲ عضو هیات علمی جدید و تکمیل ۷ پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در ۷ شهرستان استان همدان به عنوان بخشی از دستاورد‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در دولت مردمی یاد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *