رئیس کل دادگستری استان قزوین از روند رسیدگی به قرارداد‌های شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» بازدید کرد

11:34 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قزوین از روند رسیدگی به قرارداد‌های شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن رسیدگی به قرارد‌های «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» گفت: پیچیدگی پرونده، احصا دقیق میزان مطالبات، تجمیع قرارداد‌ها و بررسی صحت آن‌ها زمان‌بر است و از همین رو افزایش نیروی حسابرسی را داشته‌ایم، اما برای دستیابی به نتیجه مجددا نیازمند افزایش نیرو هستیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری استان قزوین در جریان بازدید از محل رسیدگی به قرارداد‌های مربوط به شرکت رضایت خودروی طراوت نوین در دادگستری شهرستان قزوین اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی از افراد با فریب تبلیغات و وعده‌های شرکت‌های خودرویی که به‌صورت غیرقانونی فعالیت داشتند، اموال خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی پرونده، احصا دقیق میزان مطالبات مردم، تجمیع قرارداد‌ها و بررسی صحت آن‌ها یک فرایند زمان‌بر است، به همین منظور برای تسریع روند رسیدگی، تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش داشته است، اما برای دستیابی به نتایج مطلوب نیازمند افزایش دوباره تعداد کارشناسان هستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفوی‌نیا افزود: تمام تلاش ما در مجموعه قضایی این است تا بتوانیم هر چه سریعتر مطالبات مردم از این شرکت را پرداخت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای قرارداد‌ها و طولانی بودن فرآیند رسیدگی به این پرونده، از مردم تقاضا داریم ضمن صبوری، دستگاه قضایی را برای رسیدن به نتیجه همراهی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تبلیغات دروغ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *