مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر: دیدار‌های مردمی باید حلال مشکلات شهروندان باشد

16:03 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر: دیدار‌های مردمی باید حلال مشکلات شهروندان باشد
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ضمن رسیدگی به مشکلات ۱۸ نفر از مراجعان در دیدار مردمی مسجد قرآن شهر گفت: دستور رئیس قوه قضاییه به مسئولان برای حضور در مساجد و دیدار با مردم گره‌گشای مشکلات مردم است.

خبرگزاری میزان - محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در صد و هفدهمین جلسه دیدار‌های مردمی در مسجد قرآن شهر بوشهر حضور یافت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه با حضور در مساجد استان ضمن استماع مشکلات شهروندان برای پیگیری و حل مشکلات چاره اندیشی می‌شود اظهار داشت: مقام معظم رهبری خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی شهدای خدمت عنوان کردند و لازم است ما نیز همانند این شهیدان برای مردم کار کنیم. 

وی افزود: حضور میدانی و دیدار با شهروندان و آشنایی با مسائل و مشکلات ثبتی آحاد مردم از مهم‌ترین اهداف طرح ملاقات مردمی در مساجد است.

بزرگمهر با اشاره به حضور مسئولان اداره کل و ثبت شهرستان بوشهر در این میز خدمت افزود: تلاش ما این است که خروجی این دیدار‌های مردمی در مساجد، رفع مشکلات شهروندان باشد. در این جلسات که مسئولان استانی و شهرستان حضور دارند بخش قابل توجهی از مشکلات مطرح شده مردم را در همان جلسه حل و فصل می‌کنند و اگر هم لازم است تمهیداتی انجام شود، خواسته‌های مطرح شده به سرعت مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: حضور در مساجد و دیدار چهره به چهره با شهروندان و آگاهی از نیاز‌های گوناگون شهروندان سبب می‌شود که فرصتی برای بررسی و رفع مشکلات فراهم شود.

بزرگمهر در پایان گفت: حضور بدون تشریفات رئیس قوه قضاییه در مساجد و دستور وی مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مساجد برای رفع مشکلات مردم، کاری جهادی و در راستای گره گشایی از امور مردم است. در استان نیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید داشت که اعضای شورای قضایی در مساجد حضور داشته و پاسخگوی مسائل و مشکلات نمازگزاران باشند. 

در این دیدار مردمی ۱۸ نفر از اهالی مسجد مسائل و مشکلات خود را مطرح و راهکار‌های لازم ارائه گردید.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

غریبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
0
ریاست ثبت شهرستان بوشهر هم یکی از محدود مدیران شایسته و خوش نام دلسوز و کارآمد استان است .. تلاشهای ایشان در خدمت به شهروندان جای تقدیر و تشکر دارد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *