گفت‌وگو|

ساعی: قهرمانی آسیا باعث شد به خودمان بیاییم/ خداراشکر کیانی اشتباهاتش را قبل از المپیک انجام داد

7:45 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۰۶۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: قهرمانی آسیا باعث شد به خودمان بیاییم/ خداراشکر کیانی اشتباهاتش را قبل از المپیک انجام داد
مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: عملکرد برخی بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از حد تصور بود، اما این رقابت‌ها باعث شد به خودمان بیاییم.

مهروز ساعی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان در مساباقت قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای ما مهم بود تا شرایط بازیکنان به خصوص ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده را بررسی کنیم، اما این موضوع به این معنی نیست که نمی‌خواستیم مدال کسب کنیم. باید بهتر از این عمل می‌کردیم، اما این مسابقات باعث شد به خودمان بیاییم.

*گفتند دوربین فیلم ضربه مبینا را نگرفته است!

وی افزود: ناهید کیانی یکی از بهترین تکواندوکاران است، اما اشتباهاتی داشت که خداراشکر قبل از المپیک آن را انجام داد تا در پاریس بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: اهل بهانه نیستیم، اما در بازی مبینا نعمت‌زاده و حریف ویتنامی، تیم داوری کاملاً به سود حریف کار کرد و کارت‌های درست ما را هم رد کردند و گفتند دوربین فیلم ضربه مبینا را نگرفته است!

*از بازیکنان باتجربه انتظار می‌رود اخطار‌های ساده نگیرند و بازی را کنترل کنند

ساعی تصریح کرد: از بازیکنان باتجربه انتظار می‌رود در میادین بین‌المللی اخطار‌های ساده نگیرند و بازی را کنترل کنند. ما در کادرفنی خیلی با هوگوپوشان صحبت کردیم و مباحث فنی را گوشزد کردیم، اما باید قبول کنیم عملکرد برخی بازیکنان کمتر از حد تصور بود و باید این مشکل را حل کنیم.

وی در واکنش به اینکه شرایط روحی المپین‌ها چگونه است، خاطرنشان کرد: نعمت‌زاده و کیانی بازیکنان بزرگی هستند و مطمئن هستیم برای المپیک به آمادگی ۱۰۰ درصد می‌رسند. آن‌ها حرفه‌ای هستند و می‌توانند در شرایط سخت خودشان را نشان دهند؛ ضمن اینکه کادرفنی و فدراسیون در کنار این عزیزان است و برای المپیک با تمام وجود می‌جنگیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *