افزایش کیفیت تولید «ست دیالیز» در هلال احمر

13:05 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۰۶۵
افزایش کیفیت تولید «ست دیالیز» در هلال احمر
متخصصان سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر موفق شدند با انجام تحقیقات گسترده، تاثیر تحریم‌ها بر تولید گرانول pvc را بی‌اثر کرده و محصولات را با کیفیت بیشتری تولید کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به بی‌اثر کردن تاثیر تحریم‌ها بر تولید گرانول و به دنبال آن افزایش کیفیت ست دیالیز، گفت: با توجه به پایش و تحلیل بازخورد مشتریان توسط واحد تضمین کیفیت، سطح رضایتمندی مشتریان سها ۱ به ویژه در بخش ست دیالیز و سوزن فیستولا با افزایش بالایی همراه بوده است.

وی افزود: با استناد به پایش و تحلیل بازخورد مشتریان که هر شش ماه یک بار توسط واحد تضمین کیفیت از سطح عرضه در مراکز درمانی مختلف صورت می‌گیرد، شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تمام تلاش خود را جهت افزایش کیفیت و رفع مشکلات مقطعی محصولات و جلب رضایت مشتریان انجام داده که حصول نتیجه آن سبب افزایش رضایتمندی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شده است.

بر اساس این گزارش؛ رضایت‌مندی مشتریان در شش ماهه دوم نسبت به شش ماه اول سال ۱۴۰۲ در بخش ست دیالیز و سوزن فیستولا با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

گفتنی است این افزایش رضایتمندی به دلیل رفع برخی مشکلات این دو نوع محصول به دلیل تغییر در فرمولاسیون یا مواد اولیه مصرفی در تولید گرانول pvc آن به دست آمد که به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه و تأثیر آن بر تولید گرانول pvc با مشکل مواجه شده بود.

عسکری خاطرنشان کرد: این موفقیت با تلاش متخصصان سازمان تدارکات پزشکی و پیگیری‌های صورت گرفته انجام و کمک بسزایی به تولیدکنندگان pvc کرد.

لازم به ذکر است؛ گرانول pvc در ساخت ست دیالیز، تیوپ پزشکی، ماسک، میکرو ست، لوله‌های ست سرم، ست خون، ساکشن‌های پزشکی و دندانپزشکی به کار می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *