مطهری: بازی‌های باقی مانده ما و سپاهان سخت هستند/ چرا باید تراکتور ۲ دسته شود؟

22:44 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مطهری: بازی‌های باقی مانده ما و سپاهان سخت هستند/ چرا باید تراکتور ۲ دسته شود؟
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مگر در تیم ما چه مشکلی وجود داشته که بخواهیم ۲ دسته شویم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با پیکان، اظهار داشت: بازی کاملاً در کنترل ما بود و حربه پیکان که استفاده از توپ‌های بلند بود را هم می‌دانستیم. به سبک بازی حریف احترام می‌گذاریم. توپ‌های بلند پیکان را به خوبی کنترل کرده و موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. بارزترین فرصت گلزنی ما، موقعیت بسیار خوب گوستاوو بود.

وی ادامه داد: از تمامی بازیکنان راضی هستم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. حق ما کسب سه امتیاز بود. البته محرومیت محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده و مصدومیت سید محمد حسینی و مهدی عبدی نیز در این نتیجه تاثیرگذار بود.

مربی تراکتور در خصوص قضاوت تیم داوری این بازی، گفت: شاید داوری در هفته‌های اخیر به نفع پیکان نبود، ولی آنقدر مصاحبه کردند که روی کار موعود بنیادی‌فر تاثیر گذاشته بود. بنده قبل از بازی هم گفتم که راجع به داوری حرف نمی‌زنم تا تمرکز این عزیزان بهم نخورد. همه دیدند در صحنه خطای روی سجاد آشوری، داور می‌توانست با کارت زرد دوم بازیکن پیکان را اخراج کند. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم داخل محوطه پیکان اتفاق افتاد که داور مسابقه ندید. نمی‌خواهم نتیجه را گردن داوران بیاندازیم و تنها خواسته‌مان برقراری عدالت بود.

مطهری ادامه داد: در تیم پیکان سه سال زحمت کشیده‌ایم. این تیم آکادمی خوبی دارد و همواره به فوتبال ایران کمک می‌کند. زمان ما هم جوانان بسیار خوبی به عرصه باشگاهی و ملی معرفی کردیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تأثیر فراخوان واگذاری باشگاه روی انگیزه بازیکنان، گفت: تمام تمرکزم روی کار‌های فنی بوده و سعی می‌کنم وظیفه خودم را به بهترین شکل انجام دهم. بازیکنانم انگیزه و اشتیاق پیروزی داشتند و برای آماده‌سازی آنان از نظر روحی تلاش می‌کنم.

مربی تراکتور در خصوص وجود فساد در فوتبال ایران، بیان کرد: اگر فساد در فوتبال وجود دارد، باید محکم پیگیری شود.
 
مطهری درمورد برخی شایعات به وجود آمده در خصوص ارتباطش با بازیکنان خارجی تیم، توضیح داد: این شایعات اصلأ صحت ندارد. ما دو پیروزی و دو تساوی به دست آورده‌ایم؛ مگر چه مشکلی وجود دارد که تیم دو دسته شود؟ تمامی بازیکنان ارزشمند هستند و تیم اصول دارد که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه تراکتور تا روز آخر برای کسب رتبه سوم تلاش خواهد کرد، گفت: بازی‌های باقی مانده ما و سپاهان سخت هستند. ما در دو بازی آتی تمام تلاشمان را انجام داده و پرقدرت جلو خواهیم رفت تا رتبه سوم را کسب کنیم؛ از سوی دیگر نتایج ما در جدول تأثیرگذار بوده و با شرافت کار خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *