جواد نصیری: ان‌شاءالله با ادامه مسیر شهدای خدمت، عاقبت به‌خیر شویم

16:09 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۴۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
جواد نصیری: ان‌شاءالله با ادامه مسیر شهدای خدمت، عاقبت به‌خیر شویم
رییس انجمن موی تای گفت: شهید رئیسی و همراهان ایشان به همه ما ثابت کردند که با خدمت صادقانه می‌توان رضایت خدا و مردم را جلب کرد.

خبرگزاری میزان - پیکر پاک سردار شهید سید مهدی موسوی یار و همراه همیشگی رئیس جمهور شهید، در میان خیل عظیم تشییع کنندگان در جوار سیدالکریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی آرام گرفت.

آئین تشییع پیکر سردار شهید سیدمهدی موسوی صبح امروز با حضور پرشور مردم از زادگاهش در محله دولت آباد آغاز و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته خاک‌سپاری این شهید والامقام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شد.

در این مراسم محمد مخبر مدیر قوه مجریه، اسماعیلی رییس دفتر رئیس جمهور شهید، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه،   منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه، بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، جواد نصیری رییس انجمن موی تای، کیهان رئیس دفتر استاندار و مدیران استانداری تهران و تعداد زیادی از مسئولان لشکری و کشوری شرکت داشتند.  

در بخشی از این مراسم جواد نصیری رییس انجمن موی تای به نشانه احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، بر تابوت شهید موسوی و همچنین چادر مادر آن شهید والا مقام بوسه زد. 

نصیری در جریان این مراسم در گفت‌وگوی کوتاهی در توصیف شخصیت شهید موسوی اظهار داشت: فداکاری، تعصب، غیرت و جوانمردی از صفات بارز آن سردار شهید بود. در حقیقت او کسی بود که برای حفظ امنیت و آرامش دولت خدمتگزار، از جان گذشته تلاش می‌کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر بود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی و همراهان ایشان به همه ما ثابت کردند که با خدمت صادقانه می‌توان رضایت خدا و مردم را جلب کرد و ان‌شاءالله ما نیز با ادامه این مسیر بتوانیم عاقبت‌به‌خیر شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *