لزوم ساماندهی و نظارت دقیق بر کمپ‌های ترک اعتیاد/ تهیه کلیپ‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه در جهت آگاهی بخشی خانواده‌ها

11:43 - 30 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۴۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: ساماندهی و نظارت دقیق بر کمپ‌های ترک اعتیاد بایستی با دقت و هدفمند صورت گیرد چراکه اگر این اقدامات در کمپ‌ها مطابق با اصول نباشد افراد بعد از خروج از کمپ‌ها دوباره به سمت اعتیاد کشیده خواهند شد.

آخر هفته//// لزوم ساماندهی و نظارت دقیق بر کمپ‌های ترک اعتیاد/ تهیه کلیپ‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه در جهت آگاهی بخشی خانواده‌هابه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر اقدامات ارزشمند این شورا گفت: ساماندهی و نظارت دقیق بر کمپ‌های ترک اعتیاد بایستی با دقت و هدفمند صورت گیرد چراکه اگر این اقدامات در کمپ‌ها مطابق با اصول نباشد افراد بعد از خروج از کمپ‌ها دوباره به سمت اعتیاد کشیده خواهند شد.

وی اظهار کرد: تقویت کنگره ۶۰ در راستای درمان معتادین و سایر کمیته‌های فعال در استان بایستی مورد توجه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد چرا که موضوع مواد مخدر موضوعی مهم می‌باشد و همه ارگان‌ها و نهاد‌ها بایستی در این زمینه اهتمام داشته باشند.


رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در زندان‌ها برای بازرسی زندانیان مواد مخدر امری ضروری است خاطر نشان کرد: استفاده از این فناوری دقت کار در امر بازرسی را بالا خواهد برد.

این مقام عالی قضایی استان زنجان اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌تواند با تهیه کلیپ‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه در جهت آگاهی بخشی خانواده‌ها از آثار سوء مصرف مواد مخدر از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی کند.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: نجات معتاد در حقیقت نجات جامعه است که برای تحقق این امر سرعت و اقدامات جدی می‌تواند نقش موثری ایفا نماید.

در ابتدای این جلسه شهبازی رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گزارشی از اقدامات، جلسات و تعداد مصوبات اتخاذ شده و اجرایی را ارائه نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *