رئیس سازمان اورژانس کشور: ۹۴۲ نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد خدمات درمانی دریافت کردند

10:36 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۰۳
رئیس سازمان اورژانس کشور: ۹۴۲ نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد خدمات درمانی دریافت کردند
میعادفر از ارائه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به ۹۴۲ نفر و انتقال ۳۰ بیمار به مراکز درمانی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، جعفر میعادفر با اشاره به حضور گسترده نیرو‌های اورژانس و همچنین آماده‌باش نیرو‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس، از ایجاد یک بیمارستان سیار با ظرفیت ۳۰ تخت در خیابان امام رضا (ع) برای بهبود دسترسی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران و سوگواران این مراسم خبر داد.

وی افزود: در این مراسم، ۹۱۲ بیمار خدمات فوریت‌های پزشکی را به صورت سرپایی دریافت کردند که ۱۵۵ نفر در پایگاه اورژانس شهید سلیمانی، ۳۰ نفر در پایگاه اورژانس باب الجواد، ۲۴۴ نفر در پایگاه صحن امام حسن مجتبی (ع)، ۱۴۶ نفر در پایگاه ایجاد شده در یکی از هتل ها، ۲۳ نفر در مراجعه به آمبولانس ها، ۵ نفر در درمانگاه امام حسین (ع)، ۲۰ نفر در درمانگاه حسین ابن علی (ع)، ۸۹ نفر در مراجعه به اتوبوس آمبولانس‌های مستقر و ۱۰۰ نفر نیز در بیمارستان سیار موسی ابن جعفر (ع)، از این خدمات بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در مراسم امروز ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه موتورلانس به همراه ۲۴ تیم ۴ نفره واکنش سریع، خدمات مورد نیاز سوگواران را ارائه کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *