ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از ۲۸۰۰ نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت در ۷ استان

14:57 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از ۲۸۰۰ نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت در ۷ استان
مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به حضور ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی هلال‌ احمر، از ارائه خدمات به بیش از ۲۸۰۰ نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت در ۷ استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ اوحدی؛ مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت ۱۴ امروز، ۲۸۳۹ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی هلال‌احمر، شامل ۱۹۳ تیم امدادی، در ۷ استان در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به مردم حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدا هستند و تا این لحظه ۸۵ نفر برای دریافت خدمات درمان تکمیلی با تلاش امدادگران به مراکز درمانی ثابت و سیار منتقل شده‌اند.

اوحدی افزود: ۲ بالگرد هلال‌احمر در مشهد و ۲ بالگرد در خراسان جنوبی برای امدادرسانی احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

وی گفت: ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس با تمامی امکانات به همراه حدود ۸۰ خودروی امدادی جمعیت در مشهد در حال حاضر فعال هستند. ۱۲ تیم امدادی متخصص در حوزه آوار نیز با آتش نشانی مشهد همکاری دارند..

گفتنی است، ستاد مرکزی عملیات تشییع پیکر شهدای خدمت با حضور هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و ... تشکیل شده که مسئولیت کمیته امدادونجات به عهده هلال‌احمر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *