گفت‌وگو|

سید علی یزدی‌خواه: رئیسی تراز یک رئیس‌جمهور در نظام اسلامی را ارتقا داد

14:56 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۳۷
سید علی یزدی‌خواه: رئیسی تراز یک رئیس‌جمهور در نظام اسلامی را ارتقا داد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مشی مردمی، ساده‌زیستی، اهتمام به حل مشکلات مردم و انگیزه قوی برای حل مشکلات ملت را از خصوصیات بارز شهید آیت‌الله رئیسی دانست.

سید علی یزدی خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با میزان با اشاره به سانحه جانکاه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه کشورمان و تألم ناشی از فقدان این مجاهدان خادم و انقلابی گفت: آیت‌الله رئیسی تراز یک رئیس‌جمهوری در نظام اسلامی را به‌شدت ارتقا داد. مشی مردمی، ساده‌زیستی، اهتمام به حل مشکلات مردم، تماس با توده‌ها و طبقات مختلف مردم و انگیزه قوی برای حل مشکلات ملت از خصوصیات بارز ایشان بود.

این نماینده مجلس شهادت آیت‌الله رئیسی را ضایعه دردناک برای ملت دانست و افزود: حضور رئیس‌جمهوری با بالگرد به همراه وزیر محترم امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان یکی از نشانه‌های ساده‌زیستی ایشان بود.

وی اظهار کرد: هرازچندگاهی به انقلاب ما یک انرژی جدیدی برای ادامه راه تزریق می‌شود و شهادت شهیدان همدانی، تقوی، زارعی و آیت‌الله رئیسی باعث حرکت توفنده‌تر انقلاب و نظام در خدمت به مردم و امیدآفرینی بیشتر برای توده‌های بیشتر مردم دنیا است.

یزدی‌خواه در خصوص شهید امیرعبداللهیان دیپلمات مجاهد و فقید کشورمان گفت: امیرعبدالهیان خود را وقف یاری ملت‌های مظلوم عالم کرده بود و در حوزه محور مقاومت و برای جلوگیری از وحشی‌گری‌های رژیم کودک کش اسرائیل رایزنی‌های مؤثری انجام داد. هر کدام از این عزیزان نمادی از خدمت، ایثار، از خودگذشتگی و سرباز فداکار برای نظام و رهبری هستند.

وی در پایان تأکید کرد: گروه‌های مختلف سیاسی - اجتماعی نسبت به شهادت آیت‌الله رئیسی واکنش مثبت نشان دادند و تسلیت گفتند. ان‌شاءالله رئیس‌جمهوری جایگزین آیت‌الله رئیسی نیز بتواند راه ایشان را ادامه دهد و با بهره‌گیری از تجارب دولت سیزدهم که در کمتر از سه سال منشأ خدمات بود، بتواند راه‌های نرفته را باقدرت و سرعت رسیدگی کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *