پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در ۶ استان/ بهره‌مندی ۲۴۴۳ نفر از خدمات درمانی

10:51 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۷۹۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در ۶ استان/ بهره‌مندی  ۲۴۴۳ نفر از خدمات درمانی
دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر گفت: در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در ۶ استان، تاکنون به ۲۴۴۳ نفر از مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های درمانی و امدادی هلال‌ احمر خدمات امدادی و درمانی ارائه شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۹ صبح امروز، ۱۶۸۷ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۲۶۸ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۳۳۷ نفر خدمات سلامت‌محور ارائه شد.

ارائه خدمات به بیش از ۲۲۳۲ نفر تا ساعت ۱۰ صبح

یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۲۳۲ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۶۸۲ نفر خدمات سلامت‌محور ارائه شد.

یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۰ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور ارائه شد.

ارائه خدمات به ۲۴۴۳ نفر تا ساعت ۱۲ ظهر

یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۳ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی گفت: امدادگران ۸۵ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور ارائه شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *